Με την απίστευτη μάχη των Γιάννη Συλλά και Βασίλη Γάτσου στην κατηγορία των 1.600 κ. εκ.
ολοκληρώθηκε το 1ο Ράλλυ Σπριντ Καρπενησίου, το οποίο εκτός από ενδιαφέρον μέσα στην ειδική είχε έντονη την παρουσία θεατών κατά μήκος αυτής. Στην κορυφαία κλάση επικράτησαν οι Στέφανος Καμιτσάκης – Σπύρος Μπαρδάκης με Mitsubishi EVO IX. Στη δεύτερη θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Αντώνης Σταφυλοπάτης – Στέργιος Στεργιούλας με Opel Astra OPC και το βάθρο της κλάσης συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Περήφανος – Κώστας Αθανασιάδης με Ford Serra.
Στην κλάση μέχρι 2.000 κ. εκ. η εικόνα ήταν σαφώς πιο πολύπλοκη καθώς το αμφίρροπο στοιχείο υπήχε και στα δύο περάσματα, έστω και αν δεν ήταν τόσο για την κορυφή όσο για τις άλλες θέσεις του βάθρου. Οι Θόδωρος Παπαβασιλείου – Ιωάννα Τσουτσοπούλου με VW Golf MKII ήταν πολύ ταχύτεροι από όλους στο πρώτο σκέλος και αυτό ήταν που τους χάρισε σε μεγάλο βαθμό τη νίκη καθώς στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική έγινε ένα μικρός χαμός. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Γιώργος Μεταξάς – Αβραάμ Κυριακού με Nissan Sunny και το βάθρο συμπλήρωσαν οι Ηλίας Κουτσοκώστας – Σταύρος Αμαξάς με Peugeot 306.
Στην κλάση μέχρι 2.000 κ. εκ. η εικόνα ήταν σαφώς πιο πολύπλοκη καθώς το αμφίρροπο στοιχείο υπήχε και στα δύο περάσματα, έστω και αν δεν ήταν τόσο για την κορυφή όσο για τις άλλες θέσεις του βάθρου. Οι Θόδωρος Παπαβασιλείου – Ιωάννα Τσουτσοπούλου με VW Golf MKII ήταν πολύ ταχύτεροι από όλους στο πρώτο σκέλος και αυτό ήταν που τους χάρισε σε μεγάλο βαθμό τη νίκη καθώς στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική έγινε ένα μικρός χαμός. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Γιώργος Μεταξάς – Αβραάμ Κυριακού με Nissan Sunny και το βάθρο συμπλήρωσαν οι Ηλίας Κουτσοκώστας – Σταύρος Αμαξάς με Peugeot 306.
Στο δεύτερο σκέλος ταχύτερος όλων ήταν ο Παντελής Τζικόπουλος με τη Νικολέτα Τζικοπούλου δίπλα του στο Ford Escort MKII. Ωστόσο ο χρόνος τους στο πρώτο πέρασμα ήταν πολύ κακός με αποτέλεσμα να έχει χαθεί έτσι μια καλή ευκαιρία. Το πλήρωμα πάντως πήρε την τέταρτη θέση, πλησιάζοντας στο 1,5 δευτερόλεπτο από τον Κουτσοκώστα, ενώ πέμπτοι ήταν οι Απόστολος Τσιλίκας Σάββας Κουκούνας με Opel Manta που επίσης ήταν λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα πίσω από τον Τζικόπουλο. Όπως είπαμε όμως η μεγάλη μονομαχία ήταν στην κλάση των 1.600 κ. εκ. Εκεί οι Βασίλης Γάτσος – Μαρία Αμαραντίδου με Citroen Saxo VTS ήταν ταχύτεροι στο πρώτο σκέλος από τους Γιώργο Συλλάς – Αγγελική Βαρουξή με Peugeot 106. Η διαφορά τους ήταν μόλις οκτώ δέκατα του δευτερολέπτου, έτσι όταν στο δεύτερο σκέλος ο Συλλάς πήρε περίπου την ίδια διαφορά χρειάστηκε να περάσει η καταμέτρηση στα εκατοστά, μιας και τα δύο πληρώματα είχαν ακριβώς τον ίδιο χρόνο μέχρι και στο δέκατο. Το αποτέλεσμα ήταν ο Συλλάς να πάρει τη νίκη με διαφορά 4 εκατοστών, ενώ το βάθρο πίσω από τον Γάτσο, ο οποίος παραμένει επικεφαλής στη βαθμολογία με το αποτέλεσμα αυτό, ήταν οι Ανδρέας Γρηγορόπουλος – Χρήστος Λιάπης με Peugeot 205.
Τέλος στην κλάση των 1.400 κ. εκ. ο Σταμάτης Παντιέρας με τη Βάσω Κουρτίδου στο δεξί μπάκετ του Toyota Yaris πήραν τα νίκη με σχετική άνεση από τους Γιάννη Συλλά – Ανδρέα Βίγκο με Peugeot 106 Rallye. Το βάθρο της κλάσης συμπλήρωσαν οι Σπύρος Έξαρχος – Απόστολος Κοτρώνης με Toyota Yaris.
Μόλις ένα αυτοκίνητο δεν εμφανίστηκε στον αγώνα, ενώ στις εγκαταλείψεις συγκαταλέγονται αυτές των Γιάννη Χιονίδη με πρόβλημα στο σασμάν και δύο μικροέξοδοι από τους Ανδρέα Μαργαρώνη και Σπύρο Αρεθά.
Τέλος στην κλάση των 1.400 κ. εκ. ο Σταμάτης Παντιέρας με τη Βάσω Κουρτίδου στο δεξί μπάκετ του Toyota Yaris πήραν τα νίκη με σχετική άνεση από τους Γιάννη Συλλά – Ανδρέα Βίγκο με Peugeot 106 Rallye. Το βάθρο της κλάσης συμπλήρωσαν οι Σπύρος Έξαρχος – Απόστολος Κοτρώνης με Toyota Yaris.
Μόλις ένα αυτοκίνητο δεν εμφανίστηκε στον αγώνα, ενώ στις εγκαταλείψεις συγκαταλέγονται αυτές των Γιάννη Χιονίδη με πρόβλημα στο σασμάν και δύο μικροέξοδοι από τους Ανδρέα Μαργαρώνη και Σπύρο Αρεθά.