Με δροσιά και χαμηλότερη θερμοκρασία από ό,τι θα περίμενε και ο πιο αισιόδοξος υποδέχτηκαν τα
Μέγαρα το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας για τον τρίτο φετινό αγώνα. Οι τρεις κούρσες ολοκληρώθηκαν με ταχείς ρυθμούς και με αρκετό ενδιαφέρον τουλάχιστον στις δύο από αυτές. Το πρόγραμμα ξεκίνησε με τον αγώνα της Sport όπου στη γραμμή της εκκίνησης στήθηκαν πέντε αυτοκίνητα με τον Βαγγέλη Κατσίνα να έχει την Pole position με το Peugeot 106 Maxi. Ο αγώνας ήταν μια εύκολη υπόθεση για τον έμπειρο οδηγό ο οποίος ουσιαστικά δεν συνάντησε τον παραμικρό ανταγωνισμό. Ξέφυγε από την αρχή και δεν χρειάστηκε να ασχοληθεί καθόλου με τους οδηγούς που ακολουθούσαν με αποτέλεσμα η νίκη να έρθει με περίεργο τρόπο. Αυτό ενισχύθηκε και από το γεγονός πως τελικά τερμάτισαν μόνο τρία αυτοκίνητα.
Ο Τασιόπουλος Jr. με το Peugeot 106 ήταν στη δεύτερη θέση και ο Γιάννης Τασιόπουλος, ο μπαπάς ολοκλήρωσε στην τρίτη θέση έστω και αν σταμάτησε στο μέσον του αγώνα με κάποιο πρόβλημα στο Citroen Saxo. Highlight του αγώνα ήταν η μονομαχία του Δημήτρη Λούκου με τον Τρύφωνα Χασάπη με τα δύο Citroen AX Maxi. Ο Χασάπης έχασε την τρίτη θέση στην εκκίνηση λόγω του ότι ο κινητήρας του δεν έπαιρνε μπρος και ξεκίνησε τελευταίος, μια θέση πιο πίσω από τον Λούκο που χθες δεν είχα πάρει χρόνο έτσι ήταν εκείνος τελευταίος αρχικά. Η εκκίνηση του Χασάπη ήταν εξαιρετική και έστριψε ακριβώς πίσω από τον Κατσίνα, όμως στη συνέχεια ο Λούκος έγινε πιο πιεστικός. Οι δύο του άλλαξαν θέσεις μεταξύ τους αρκετές φορές και τελικά στον έκτο γύρο είχαν μια επαφή στην αριστερή καμπή πριν τη φουρκέτα μπροστά από τα πιτς με αποτέλεσμα ο Λούκος να φύγει αμέσως για τα πιτς και ο Χασάπης να εγκαταλείψει δύο γύρους αργότερα με την εξάτμιση του να κρέμεται. Στον αγώνα των Ιστορικών ο Μάριος Σταφυλοπάτης με την Porsche 911 RSR ξεκίνησε από την pole και οδήγησε μέχρι το τέλος στην πρώτη θέση. Παρόλα αυτά ο Ανδρέας Καροτσιέρης, επίσης με Porsche 911, ήταν συνεχώς κοντά του δείχνοντας την εξαιρετική προσπάθεια που έκανε να κρατηθεί πίσω από την ταχύτερη Porsche του αντιπάλου του. Στην εκκίνηση ο “Dobermann” έφυγε εντυπωσιακά αλλά στην πρώτη στροφή είχε ένα τετ-α-κε με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο όπως εξάλλου και ο Αλέξανδρος Εδιπίδης που ακολουθούσε με το Ford GT40 και αναγκάστηκε να κόψει.
Από εκεί και πίσω ο Βαγγέλης Γεωργούλας με Ford Escort MKII είχε πιάσει έναν καλό ρυθμό ωστόσο γρήγορα ο Βασίλης Γόντικας με το Vauxhall πλησίασε και πίεζε. Δεν τα κατάφερε όμως και σαν να μην έφτανε αυτό αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με πρόβλημα διαρροής. Έτσι ο Γεωργούλας συνέχισε ανενόχλητος για την τρίτη θέση έστω και αν ο “Dobermann” είχε πλησιάσει αρκετά και τερμάτισε τελικά τέταρτος. Από εκεί και πίσω βρέθηκαν οι Αλέξανδρος Εδιπίδης (Ford GT40), Παντελής Πουλιάδης (Grag), Χρήστος Αναστασιάδης (Citroen Visa), Γιάννης Ταχτάς (BMW E21) και ο Κωνσταντίνος Καπουρελάκος (Simca Rallye). Όπως είναι φυσικό και ήταν αναμενόμενο ο αγώνας της Open είχε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Όχι τόσο για την κορυφή αλλά για τις πιο πίσω θέσεις αφού είναι αλήθεια πως είδαμε και κάτι φρέσκο σε σχέση με τα μέχρι τώρα καθιερωμένα. Ο Αντώνης Αθυμαρίτης με τη Lancia Integrale ξεκίνησε και έμεινε πρώτος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ο νεαρός Πάνος Κύρκος με το Mitsubishi EVO VIII της οικογένειας εκτός του ότι είχε σημειώσει το δεύτερο καλύτερο χρόνο στις δοκιμές έκανε εκπληκτικό αγώνα και μας προϊδέασε για τη συνέχεια του ονόματος αρκούντως ικανοποιητικά. Πίεσε κατά διαστήματα τον Αθυμαρίτη και σίγουρα έχει πολλά να δείξει ακόμη, πράγμα που αποδεικνύεται από τη δεύτερη θέση που πήρε.
Τρίτος έπειτα από την πιο ενδιαφέρουσα μάχη της ημέρας ήταν ο Παναγιώτης Ευθυμίου ένας ακόμη νέος οδηγός, ο οποίος όπως και ο Κύρκος συμμετείχε για πρώτη φορά σε επίσημο αγώνα σε πίστα. Ο Ευθυμίου με τη γνωστή BMW M3 είχε ένα τετ-α-κε στις πρώτες στροφές όταν θέλησε να πιέσει τον Κύρκο και έπεσε τελευταίος. Μάζεψε όμως εντυπωσιακά τη διαφορά με ένα μπαράζ προσπεράσεων και τελικά βρέθηκε πίσω από τον Τσώκο με την BMW M3 GTR. Οι δύο τους είχαν μάχη για πολλούς γύρους, η οποία μάλιστα συνεχίστηκε όταν πέρασε τρίτος ο Ευθυμίου. Στην πορεία όμως ο Τσώκος αποφάσισε να κόψει ρυθμό ώστε να προφυλάξει το αυτοκίνητο και να φτάσει στο φινάλε και έχασε και την τέταρτη θέση από τον Δημήτρη Λούκο με το Nissan Primera BTCC. Ο Λούκος θα μπορούσε σίγουρα να είχε πάει καλύτερα αλλά ξεκίνησε από το pitlane αφού το αυτοκίνητο τον δεν έπαιρνε μπρος πριν το γύρο σχηματισμού. Νωρίτερα από όλα αυτά τρίτος είχε βρεθεί ο “Dobermann” όμως αναγκάστηκε να κόψει όταν αντιμετώπισε πρόβλημα και τελικά ολοκλήρωσε όγδοος. Κουρνιάτης και Αθυμαρίτης με την έκτη και έβδομη θέση αντίστοιχα ολοκλήρωσαν τους οκτώ τερματίσαντες.