Ο περίεργος καιρός ταλαιπώρησε τουλάχιστον φυχολογικά τους αγωνιζόμενους του Ράλλυ Σπριντ
Χανίων, στη διαδρομή Στύλου – Μαλάξα. Η πρωινή καταιγίδα σκόρπισε αμφιβολία στους περισσότερους που κινούνταν προς την περιοχή του αγώνα, όμως όλα κύλησαν ομαλά έστω και αν υπήρξε μια μικρή καθυστέρηση όσον αφορά το ξεκίνημα του αγώνα. Μάλιστα αυτή ήταν αρκετά ευνοϊκή στο να στεγνώσει τελείως η διαδρομή έτσι και οι 19 συμμετέχοντες βρέθηκαν να κινούνται σε στεγνό οδόστρωμα.
Στην κορυφαία κλάση και με τον καλύτερο χρόνο της ημέρας νικητής αναδείχθηκε ο Μανώλης Αλεξάκης με τον Γιάννη Βρανά δίπλα του ο οποίος με το Mitsubishi EVO VI σημείωσε και στα δύο σκέλη την καλύτερη επίδοση. Πίσω του βρέθηκαν οι Γιάννης Παπαδοκωνσταντάκης – Σταύρος Κλαριδόπουλος με Mitsubishi Carisma EVO VI οι οποίοι πλησίασαν στο δεύτερο σκέλος αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό ενώ τρίτοι ολοκλήρωσαν οι Στέλιος Μιχαηλάκης – Νίκος Λιγοψυχάκης με Subaru Impreza WRX.
Στην κλάση μέχρι 2.000 κ. εκ. οι Δημήτρης και Μανώλης Κτιστάκης με το Peugeot 306 βρέθηκαν να απειλούνται ουσιαστικά στο πρώτο σκέλος από τους Φρατζεσκάκη – Μπανταλάκη με Ford Escort MKI, όμως στο δεύτερο έκαναν πολύ καλύτερο χρόνο και πήραν μεγάλο μέρος της διαφοράς με την οποία επικράτησαν. Στο βάθρο ανέβηκε και η Κλαίρη Κεκάκη με τον Κώστα Κάππα με μια BMW E21, ενώ ο Κυριανιτάκης αν και στο πρώτο σκέλος σημείωσε την καλύτερη επίδοση με το VW Golf, έμεινε από μετάδοση και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
Στα 1.600 κ. εκ. οι Γιώργος Περουλάκης – Γιώργος Ζωφάκης με Honda Civic δεν συνάντησαν και πολλές δυσκολίες στο να πάρουν τη νίκη. Τους ακολούθησαν οι Σταμάτης Φουντουλάκης – Νίκος Ζιλιμπιμάκης με Peugeot 106 Rallye και αρκετά πιο πίσω τρίτοι ήταν οι Σταύρος Ζεϊμπεκάκης – Αντώνης Μεταξάκης με ίδιο αυτοκίνητο.
Τέλος στα μικρά οι Λευτέρης Καρδαμάκης – Λευτέρης Σαρρής με Toyota Yaris ήταν και στα δύο σκέλη ταχύτερος των Μιχάλη Πουλάκη – Βαγγέλη Προβιδάκη στη μάχη των Toyota Yaris. Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης οι Γιώργος Γονάκης – Ανδρέας Κλαριδόπουλος με Peugeot 106 Rallye.
Στην κορυφαία κλάση και με τον καλύτερο χρόνο της ημέρας νικητής αναδείχθηκε ο Μανώλης Αλεξάκης με τον Γιάννη Βρανά δίπλα του ο οποίος με το Mitsubishi EVO VI σημείωσε και στα δύο σκέλη την καλύτερη επίδοση. Πίσω του βρέθηκαν οι Γιάννης Παπαδοκωνσταντάκης – Σταύρος Κλαριδόπουλος με Mitsubishi Carisma EVO VI οι οποίοι πλησίασαν στο δεύτερο σκέλος αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό ενώ τρίτοι ολοκλήρωσαν οι Στέλιος Μιχαηλάκης – Νίκος Λιγοψυχάκης με Subaru Impreza WRX.
Στην κλάση μέχρι 2.000 κ. εκ. οι Δημήτρης και Μανώλης Κτιστάκης με το Peugeot 306 βρέθηκαν να απειλούνται ουσιαστικά στο πρώτο σκέλος από τους Φρατζεσκάκη – Μπανταλάκη με Ford Escort MKI, όμως στο δεύτερο έκαναν πολύ καλύτερο χρόνο και πήραν μεγάλο μέρος της διαφοράς με την οποία επικράτησαν. Στο βάθρο ανέβηκε και η Κλαίρη Κεκάκη με τον Κώστα Κάππα με μια BMW E21, ενώ ο Κυριανιτάκης αν και στο πρώτο σκέλος σημείωσε την καλύτερη επίδοση με το VW Golf, έμεινε από μετάδοση και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
Στα 1.600 κ. εκ. οι Γιώργος Περουλάκης – Γιώργος Ζωφάκης με Honda Civic δεν συνάντησαν και πολλές δυσκολίες στο να πάρουν τη νίκη. Τους ακολούθησαν οι Σταμάτης Φουντουλάκης – Νίκος Ζιλιμπιμάκης με Peugeot 106 Rallye και αρκετά πιο πίσω τρίτοι ήταν οι Σταύρος Ζεϊμπεκάκης – Αντώνης Μεταξάκης με ίδιο αυτοκίνητο.
Τέλος στα μικρά οι Λευτέρης Καρδαμάκης – Λευτέρης Σαρρής με Toyota Yaris ήταν και στα δύο σκέλη ταχύτερος των Μιχάλη Πουλάκη – Βαγγέλη Προβιδάκη στη μάχη των Toyota Yaris. Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης οι Γιώργος Γονάκης – Ανδρέας Κλαριδόπουλος με Peugeot 106 Rallye.