Δραματική ήταν η εξέλιξη του 58ου Ράλλυ Ακρόπολις για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Χώματος. Στις 4 ειδικές διαδρομές του Σαββάτου προστέθηκαν άλλες 5 της Κυριακής για
να προκύψει έτσι η συνολική κατάταξη του αγώνα. Την ίδια στιγμή
βαθμολογικά και μόνο οι 5 κυριακάτικες ειδικές διαδρομές αποτελούσαν το
2ο γύρο του πρωταθλήματος. Οι Λάμπρος Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης με
Mitsubishi EVO IX είχαν προβάδισμα μετά τον αγώνα του Σαββάτου που τους
έφερε και τους βαθμούς του νικητή, ωστόσο η Κυριακή ήταν μια διαφορετική
ημέρα και ο Γρηγόρης Νιώρας με τον Κώστα Κακαλή δίπλα του στο Subaru
Impreza δεν είχε πει την τελευταία του λέξη. Για την ακρίβεια ο Νιώρας
διατήρησε τον ανταγωνιστικό του ρυθμό σε όλη τη διάρκεια των 5 ειδικών
της Κυριακής και όταν ο Κύρκος είχε ένα κλατάρισμα τέθηκε επικεφαλής για
να πάρει τελικά τη νίκη στο σύνολο και τους βαθμούς του πρώτου για τη
2η ημέρα.
Χαρακτηριστικό της απίστευτης εξέλιξης ήταν πως πριν την 4η ειδική ο Κύρκος προηγούταν με 31.8 δευτερόλεπτα, τα οποία όμως χάθηκαν όλα όταν προέκυψε η ατυχία του. Μάλιστα ο χαμένος χρόνος ήταν τόσος που επέτρεψε στον Νιώρα να περάσει μπροστά σε εκείνο το σημείο με 1.8 δλ. και τελικά στην Power Stage του Λουτρακίου, η οποία έκλεισε τον αγώνα, να σφραγίσει την επικράτησή του κάνοντας τον καλύτερο χρόνο και φτάνοντας τη διαφορά στα 4.5 δλ. Στην τρίτη θέση του αγώνα βρέθηκαν οι Διονύσης Σπανός – Σωτήρης Γκοτοβός με Subaru Impreza WRX STI, οι οποίοι πήραν τους βαθμούς της τέταρτης θέσης το Σάββατο και τους βαθμούς της τρίτης την Κυριακή. Ο Σπανός κινήθηκε πολύ προσεκτικά στις ειδικές του Σαββάτου που ήταν πιο σκληρές όπως δήλωσε, αλλά από νωρίς την Κυριακή άρχισε να ψαλιδίζει τη διαφορά από τον Μακάριο Σουρλή που ήταν τρίτος το Σάββατο. Τελικά ολοκληρώνοντας το δεύτερο πέρασμα από τους Αγίους Θεοδώρους είχε καταφέρει να υπερκαλύψει διαφορά 45 δευτερολέπτων και να κερδίσει τη θέση που τον έφερε στο βάθρο.
Οι Μακάριος Σουρλής – Νίκος Πετρόπουλος με Mitsubishi EVO IX αν και πήραν τους βαθμούς του τρίτου στον αγώνα του Σαββάτου αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα και τις δύο ημέρες. Το αποκορύφωμα για το πλήρωμα ήταν η εγκατάλειψη από τούρμπο πριν την τελευταία ειδική του αγώνα που τους στέρησε τη δυνατότητα να τερματίσουν στην τέταρτη θέση συνολικά και να πάρουν την ίδια θέση και βαθμολογικά τη δεύτερη ημέρα.
Έτσι σε αυτήν βρέθηκαν οι Γιώργος Κλουβάτος – Ανδρέας Βλαχογένης με Mitsubishi EVO IX. Το πλήρωμα δεν αντιμετώπισε προβλήματα αφού φύλαξε το αυτοκίνητο στις δύσκολες ειδικές του Σαββάτου και μάλιστα απόλαυσε εκείνες της Κυριακής, παίρνοντας και δύο καλά αποτελέσματα βαθμολογικά. Την έκτη θέση το Σάββατο και την πέμπτη την Κυριακή.
Οι Πάνος Κωνσταντάκος – Νίκος Μουζάκης που ήταν ένα από τα 7 πληρώματα τα οποία εκτός από το ελληνικό πρωτάθλημα συμμετείχαν και στο σύνολο του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις, ταλαιπωρήθηκαν από προβλήματα το Σάββατο. Είχαν κλατάρισμα που τους στέρησε πολύτιμο χρόνο και από νωρίς είχαν να αντιμετωπίζουν δυσλειτουργία του επιλογέα. Τελικά ήταν έκτοι συνολικά, ένατοι την πρώτη ημέρα και έκτοι τη δεύτερη. Στη γενική κατάταξη του αγώνα τους ακολούθησαν οι Γιάννης Ζούνης – Μιχάλης Πατρικούσης με Subaru Impreza WRX STI. Το πλήρωμα της πυροσβεστικής πήρε τν έβδομη θέση την πρώτη ημέρα και την όγδοη τη δεύτερη αλλά φυσικά ήταν πρώτοι Έλληνες στο 58ο Ράλλυ Ακρόπολις, έτσι οι βαθμοί πέρασαν σε δεύτερη ημέρα μπροστά στη δόξα ενός πολύ καλού αποτελέσματος για το γόητρο και μιας συνολικά εξαιρετικής εμφάνισης, χωρίς να έρθει η εγκατάλειψη καμία από τις 4 ημέρες του αγώνα.
Βαθμολογικά άτυχοι αλλά με μια αξιοπρεπέστατη γενική εικόνα ήταν οι Νίκος Μοσχόπουλος – Γιώργος Πισιμάνης με Toyota Yaris. Στη γενική κατάταξη του αγώνα είναι νικητές στην F2 και την Α5, όμως δεν κατάφεραν να κερδίσουν την F2 ούτε το Σάββατο που τερμάτισαν τρίτοι, ούτε την Κυριακή που ήταν χαμηλότερα, στην 5η θέση. Για την F2 την πρώτη ημέρα η νίκη πήγε στον Σάββα Λευκαδίτη με τον Βαγγέλη Άκρατο δίπλα του στο Peugeot 206 Kit Car, ενώ την Κυριακή τους βαθμούς του νικητή πήραν οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης – Σπύρος Μπαρδάκης με Peugeot 206 Kit Car, στην επιστροφή του νεαρού οδηγού μετά το ατύχημα στο Ράλλυ Παλάδιο του 2011.
Στην ΕΕ11 οι Παναγιώτης Αρμυριώτης – Ηλίας Αγγελής με Ford Escort MKII μοιράστηκαν από μία νίκη και μία δεύτερη θέση με τους Γιάννη Μποιονέλο – Βαγγέλη Παναρίτη επίσης με Ford Escort MKII. Οι πρώτοι πήραν τους βαθμούς της νίκης την Κυριακή, οι δεύτεροι το Σάββατο. Στη γενική του αγώνα πάντως προπορευόμενος ήταν ο Αρμυριώτης.
Στην κλάση Α7 βαθμολογικά νικητές είναι οι Χαραλαμπος Γαζετάς – Γιώργος Φασκιώτης με Opel Corsa S1600 το Σάββατο και την Κυριακή οι Χάρης Καλτσούνης – Ανδρέας Περίδης με Opel Corsa S1600. Στη γενική αλώβητοι τις δύο ημέρες του αγώνα πέρασαν οι «ΡΟ-ΝΙ» - Νίκος Ιντζόγλου με Ford Fiesta ST.
Βαθμολογικά επίσης καλές εμφανίσεις έκαναν οι Αλέξανδρος Μουρίκης – Θανάσης Τσιούκας με Mitsubishi EVO VI που ήταν πέμπτοι το Σάββατο αλλά εγκατέλειψαν την Κυριακή, ενώ το ίδιο ισχύει και για τους Δημήτρη Ψύλλο – Κώστα Κόντο με Mitsubishi EVO X που εγκατέλειψαν το Σάββατο αλλά ήταν τέταρτοι την Κυριακή.
• Γενική κατάταξη - 2ος γύρος
• Αποτελέσματα -1η ειδική, 2ος γύρος
• Αποτελέσματα - 2η ειδική, 2ος γύρος
• Αποτελέσματα - 3η ειδική, 2ος γύρος
• Αποτελέσματα - 4η ειδική, 2ος γύρος
• Αποτελέσματα - 5η ειδική, 2ος γύρος
• Διήμερος αγώνας - Γενική κατάταξη
• Διήμερος αγώνας - Αποτελέσματα 5ης ειδικής
• Διήμερος αγώνας - Αποτελέσματα 6ης ειδικής
• Διήμερος αγώνας - Αποτελέσματα 7ης ειδικής
• Διήμερος αγώνας - Αποτελέσματα 8ης ειδικής
• Διήμερος αγώνας - Αποτελέσματα 9ης ειδικής
Χαρακτηριστικό της απίστευτης εξέλιξης ήταν πως πριν την 4η ειδική ο Κύρκος προηγούταν με 31.8 δευτερόλεπτα, τα οποία όμως χάθηκαν όλα όταν προέκυψε η ατυχία του. Μάλιστα ο χαμένος χρόνος ήταν τόσος που επέτρεψε στον Νιώρα να περάσει μπροστά σε εκείνο το σημείο με 1.8 δλ. και τελικά στην Power Stage του Λουτρακίου, η οποία έκλεισε τον αγώνα, να σφραγίσει την επικράτησή του κάνοντας τον καλύτερο χρόνο και φτάνοντας τη διαφορά στα 4.5 δλ. Στην τρίτη θέση του αγώνα βρέθηκαν οι Διονύσης Σπανός – Σωτήρης Γκοτοβός με Subaru Impreza WRX STI, οι οποίοι πήραν τους βαθμούς της τέταρτης θέσης το Σάββατο και τους βαθμούς της τρίτης την Κυριακή. Ο Σπανός κινήθηκε πολύ προσεκτικά στις ειδικές του Σαββάτου που ήταν πιο σκληρές όπως δήλωσε, αλλά από νωρίς την Κυριακή άρχισε να ψαλιδίζει τη διαφορά από τον Μακάριο Σουρλή που ήταν τρίτος το Σάββατο. Τελικά ολοκληρώνοντας το δεύτερο πέρασμα από τους Αγίους Θεοδώρους είχε καταφέρει να υπερκαλύψει διαφορά 45 δευτερολέπτων και να κερδίσει τη θέση που τον έφερε στο βάθρο.
Οι Μακάριος Σουρλής – Νίκος Πετρόπουλος με Mitsubishi EVO IX αν και πήραν τους βαθμούς του τρίτου στον αγώνα του Σαββάτου αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα και τις δύο ημέρες. Το αποκορύφωμα για το πλήρωμα ήταν η εγκατάλειψη από τούρμπο πριν την τελευταία ειδική του αγώνα που τους στέρησε τη δυνατότητα να τερματίσουν στην τέταρτη θέση συνολικά και να πάρουν την ίδια θέση και βαθμολογικά τη δεύτερη ημέρα.
Έτσι σε αυτήν βρέθηκαν οι Γιώργος Κλουβάτος – Ανδρέας Βλαχογένης με Mitsubishi EVO IX. Το πλήρωμα δεν αντιμετώπισε προβλήματα αφού φύλαξε το αυτοκίνητο στις δύσκολες ειδικές του Σαββάτου και μάλιστα απόλαυσε εκείνες της Κυριακής, παίρνοντας και δύο καλά αποτελέσματα βαθμολογικά. Την έκτη θέση το Σάββατο και την πέμπτη την Κυριακή.
Οι Πάνος Κωνσταντάκος – Νίκος Μουζάκης που ήταν ένα από τα 7 πληρώματα τα οποία εκτός από το ελληνικό πρωτάθλημα συμμετείχαν και στο σύνολο του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις, ταλαιπωρήθηκαν από προβλήματα το Σάββατο. Είχαν κλατάρισμα που τους στέρησε πολύτιμο χρόνο και από νωρίς είχαν να αντιμετωπίζουν δυσλειτουργία του επιλογέα. Τελικά ήταν έκτοι συνολικά, ένατοι την πρώτη ημέρα και έκτοι τη δεύτερη. Στη γενική κατάταξη του αγώνα τους ακολούθησαν οι Γιάννης Ζούνης – Μιχάλης Πατρικούσης με Subaru Impreza WRX STI. Το πλήρωμα της πυροσβεστικής πήρε τν έβδομη θέση την πρώτη ημέρα και την όγδοη τη δεύτερη αλλά φυσικά ήταν πρώτοι Έλληνες στο 58ο Ράλλυ Ακρόπολις, έτσι οι βαθμοί πέρασαν σε δεύτερη ημέρα μπροστά στη δόξα ενός πολύ καλού αποτελέσματος για το γόητρο και μιας συνολικά εξαιρετικής εμφάνισης, χωρίς να έρθει η εγκατάλειψη καμία από τις 4 ημέρες του αγώνα.
Βαθμολογικά άτυχοι αλλά με μια αξιοπρεπέστατη γενική εικόνα ήταν οι Νίκος Μοσχόπουλος – Γιώργος Πισιμάνης με Toyota Yaris. Στη γενική κατάταξη του αγώνα είναι νικητές στην F2 και την Α5, όμως δεν κατάφεραν να κερδίσουν την F2 ούτε το Σάββατο που τερμάτισαν τρίτοι, ούτε την Κυριακή που ήταν χαμηλότερα, στην 5η θέση. Για την F2 την πρώτη ημέρα η νίκη πήγε στον Σάββα Λευκαδίτη με τον Βαγγέλη Άκρατο δίπλα του στο Peugeot 206 Kit Car, ενώ την Κυριακή τους βαθμούς του νικητή πήραν οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης – Σπύρος Μπαρδάκης με Peugeot 206 Kit Car, στην επιστροφή του νεαρού οδηγού μετά το ατύχημα στο Ράλλυ Παλάδιο του 2011.
Στην ΕΕ11 οι Παναγιώτης Αρμυριώτης – Ηλίας Αγγελής με Ford Escort MKII μοιράστηκαν από μία νίκη και μία δεύτερη θέση με τους Γιάννη Μποιονέλο – Βαγγέλη Παναρίτη επίσης με Ford Escort MKII. Οι πρώτοι πήραν τους βαθμούς της νίκης την Κυριακή, οι δεύτεροι το Σάββατο. Στη γενική του αγώνα πάντως προπορευόμενος ήταν ο Αρμυριώτης.
Στην κλάση Α7 βαθμολογικά νικητές είναι οι Χαραλαμπος Γαζετάς – Γιώργος Φασκιώτης με Opel Corsa S1600 το Σάββατο και την Κυριακή οι Χάρης Καλτσούνης – Ανδρέας Περίδης με Opel Corsa S1600. Στη γενική αλώβητοι τις δύο ημέρες του αγώνα πέρασαν οι «ΡΟ-ΝΙ» - Νίκος Ιντζόγλου με Ford Fiesta ST.
Βαθμολογικά επίσης καλές εμφανίσεις έκαναν οι Αλέξανδρος Μουρίκης – Θανάσης Τσιούκας με Mitsubishi EVO VI που ήταν πέμπτοι το Σάββατο αλλά εγκατέλειψαν την Κυριακή, ενώ το ίδιο ισχύει και για τους Δημήτρη Ψύλλο – Κώστα Κόντο με Mitsubishi EVO X που εγκατέλειψαν το Σάββατο αλλά ήταν τέταρτοι την Κυριακή.
• Γενική κατάταξη - 2ος γύρος
• Αποτελέσματα -1η ειδική, 2ος γύρος
• Αποτελέσματα - 2η ειδική, 2ος γύρος
• Αποτελέσματα - 3η ειδική, 2ος γύρος
• Αποτελέσματα - 4η ειδική, 2ος γύρος
• Αποτελέσματα - 5η ειδική, 2ος γύρος
• Διήμερος αγώνας - Γενική κατάταξη
• Διήμερος αγώνας - Αποτελέσματα 5ης ειδικής
• Διήμερος αγώνας - Αποτελέσματα 6ης ειδικής
• Διήμερος αγώνας - Αποτελέσματα 7ης ειδικής
• Διήμερος αγώνας - Αποτελέσματα 8ης ειδικής
• Διήμερος αγώνας - Αποτελέσματα 9ης ειδικής