Το πρώτο πέρασμα από τις ειδικές διαδρομές της σημερινής ημέρας του Ράλλυ Ακρόπολις (Κλένια-
Μυκήνες, Γυμνό, Κεφαλάρι, Ζήρια) αποτέλεσε τον πρώτο γύρο του
Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Στην επιστροφή του αγώνα στο Παν.Π.Ρ.,
26 πληρώματα ξεκίνησαν από το Λουτράκι σήμερα το πρωί.
Μάλιστα, το σημερινό πρόγραμμα θεωρείται από όλους τους οδηγούς ως
και το πιο δύσκολο όλου του αγώνα, περιλαμβάνοντας ιδιαίτερα απαιτητικές
ειδικές διαδρομές, με αποκορύφωμα το «Γυμνό», που αποδείχθηκε
εξαιρετικά σκληρή, ακόμα και για τα εργοστασιακά πληρώματα του WRC.
Ο συναγωνισμός στην κορυφή του αγώνα ήταν έντονος, με τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη (Mitsubishi Lancer EVO IX) και Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή (Subaru Impreza N12) να έχουν μάχη μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή. Αμφότεροι σημείωσαν από δύο φορές τον ταχύτερο χρόνο, με τον αγώνα να λήγει τελικά υπέρ των πρώτων με διαφορά 11,2 δλ. Σε ένα Ράλλυ Ακρόπολις τα προβλήματα είναι δύσκολο να λείψουν, ακόμα και για τους πρωτοπόρους της κατάταξης. Οι Κύρκος-Πολυζώης έκαναν λανθασμένη επιλογή ελαστικών, με αποτέλεσμα να έχουν τετ-α-κε στην πρώτη διαδρομή της ημέρας, ενώ οι Νιώρας-Κακαλής είχαν κλατάρισμα στην ίδια διαδρομή. Πάντως, στη συνέχεια τα δύο πληρώματα έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, παλεύοντας για τη νίκη. Την πρώτη 3άδα της κατάταξης συμπλήρωσαν οι Μακάριος Σουρλής-Νίκος Πετρόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO IX), που επίσης αντιμετώπισαν προβλήματα, τόσο με τα διαφορικά του αυτοκινήτου τους όσο και με μια στραβωμένη ζάντα, εξαιτίας χτυπήματος σε πέτρα.
Μία θέση πιο πίσω τερμάτισαν οι περυσινοί δευτεραθλητές Ελλάδας, Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza N12), οι οποίοι κινήθηκαν προσεκτικά, με στόχο τον τερματισμό. Ακολούθησαν οι Αλέξανδρος Μουρίκης-Θανάσης Τσιούκας (Mitsubishi Lancer EVO VI), ενώ την πρώτη 6άδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κλουβάτος-Ανδρέας Βλαχογένης (Mitsubishi Lancer EVO IX), που επίσης επέλεξαν ένα σταθερό ρυθμό, ώστε να αποφύγουν τα προβλήματα στις δύσκολες ειδικές διαδρομές του αγώνα.
Στα δικίνητα αυτοκίνητα του αγώνα ταχύτεροι ήταν οι Γιάννης Μποζιονέλος-Ευάγγελος Παναρίτης με το πισωκίνητο Ford Escort, ενώ τους ακολούθησαν οι Χαράλαμπος Γαζετάς-Γιώργος Φασκιώτης με Opel Corsa S1600. Την 3άδα της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Άκρατος με Peugeot 206 Kit Car.
Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα συγκαταλέγονται αυτές των Δημήτρη Ψύλλου-Κώστα Κόντου (Mitsubishi Lancer EVO X), Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη-Σπύρου Μπαρδάκη (Peugeot 206) και Γιώργου Χατζηρήγα-Σπύρου Χατζηπαναγιώτου (MG ZR 105), όλων τους με πρόβλημα στα ημιαξόνια των αυτοκινήτων τους, καθώς και των Χάρη Καλτσούνη-Ανδρέα Περίδη, που εγκατέλειψαν πριν από την πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας λόγω προβλήματος με την υδραυλική υποβοήθηση του Opel Corsa S1600.
Η αυριανή, τελευταία ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί το δεύτερο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με τα πληρώματα να τερματίζουν στο Λουτράκι στις 15:30, ύστερα από πέντε ε.δ. μήκους 65 χιλιομέτρων.
• Γενική κατάταξη
• Αποτελέσματα -1η ειδική
• Αποτελέσματα - 2η ειδική
• Αποτελέσματα - 3η ειδική
• Αποτελέσματα - 4η ειδική
Ο συναγωνισμός στην κορυφή του αγώνα ήταν έντονος, με τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη (Mitsubishi Lancer EVO IX) και Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή (Subaru Impreza N12) να έχουν μάχη μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή. Αμφότεροι σημείωσαν από δύο φορές τον ταχύτερο χρόνο, με τον αγώνα να λήγει τελικά υπέρ των πρώτων με διαφορά 11,2 δλ. Σε ένα Ράλλυ Ακρόπολις τα προβλήματα είναι δύσκολο να λείψουν, ακόμα και για τους πρωτοπόρους της κατάταξης. Οι Κύρκος-Πολυζώης έκαναν λανθασμένη επιλογή ελαστικών, με αποτέλεσμα να έχουν τετ-α-κε στην πρώτη διαδρομή της ημέρας, ενώ οι Νιώρας-Κακαλής είχαν κλατάρισμα στην ίδια διαδρομή. Πάντως, στη συνέχεια τα δύο πληρώματα έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, παλεύοντας για τη νίκη. Την πρώτη 3άδα της κατάταξης συμπλήρωσαν οι Μακάριος Σουρλής-Νίκος Πετρόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO IX), που επίσης αντιμετώπισαν προβλήματα, τόσο με τα διαφορικά του αυτοκινήτου τους όσο και με μια στραβωμένη ζάντα, εξαιτίας χτυπήματος σε πέτρα.
Μία θέση πιο πίσω τερμάτισαν οι περυσινοί δευτεραθλητές Ελλάδας, Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza N12), οι οποίοι κινήθηκαν προσεκτικά, με στόχο τον τερματισμό. Ακολούθησαν οι Αλέξανδρος Μουρίκης-Θανάσης Τσιούκας (Mitsubishi Lancer EVO VI), ενώ την πρώτη 6άδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κλουβάτος-Ανδρέας Βλαχογένης (Mitsubishi Lancer EVO IX), που επίσης επέλεξαν ένα σταθερό ρυθμό, ώστε να αποφύγουν τα προβλήματα στις δύσκολες ειδικές διαδρομές του αγώνα.
Στα δικίνητα αυτοκίνητα του αγώνα ταχύτεροι ήταν οι Γιάννης Μποζιονέλος-Ευάγγελος Παναρίτης με το πισωκίνητο Ford Escort, ενώ τους ακολούθησαν οι Χαράλαμπος Γαζετάς-Γιώργος Φασκιώτης με Opel Corsa S1600. Την 3άδα της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Άκρατος με Peugeot 206 Kit Car.
Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα συγκαταλέγονται αυτές των Δημήτρη Ψύλλου-Κώστα Κόντου (Mitsubishi Lancer EVO X), Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη-Σπύρου Μπαρδάκη (Peugeot 206) και Γιώργου Χατζηρήγα-Σπύρου Χατζηπαναγιώτου (MG ZR 105), όλων τους με πρόβλημα στα ημιαξόνια των αυτοκινήτων τους, καθώς και των Χάρη Καλτσούνη-Ανδρέα Περίδη, που εγκατέλειψαν πριν από την πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας λόγω προβλήματος με την υδραυλική υποβοήθηση του Opel Corsa S1600.
Η αυριανή, τελευταία ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί το δεύτερο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με τα πληρώματα να τερματίζουν στο Λουτράκι στις 15:30, ύστερα από πέντε ε.δ. μήκους 65 χιλιομέτρων.
• Γενική κατάταξη
• Αποτελέσματα -1η ειδική
• Αποτελέσματα - 2η ειδική
• Αποτελέσματα - 3η ειδική
• Αποτελέσματα - 4η ειδική