Κάτω από καλές καιρικές συνθήκες αλλά με αρκετές ζημιές μηχανολογικού χαρακτήρα σε αγωνιστικά
αυτοκίνητα ολοκληρώθηκε η Ανάβαση Πλατάνι που διοργάνωσε ο
Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών στη γνωστή διαδρομής της Πιτίτσας. Ο
αγώνας ήταν ο δεύτερος του φετινού πρωταθλήματος αναβάσεων και δεν
προσέφερε κάποια σημαντική αλλαγή στη βαθμολογική κατάσταση των δύο
βασικών κατηγοριών. Η μόνη (κατηγορία) όπου είχαμε αλλαγή ήταν η Ομάδα
Ν, όπου η παρουσία του Κώστα Πατσουρέα και η οριακή νίκη του μας φέρνουν
μέχρι στιγμής δύο διαφορετικούς νικητές σε δύο αγώνες. Ο Πατσουρέας
έχασε το πρώτο σκέλος από το Στέφανο Σπάρταλη ο οποίος είχε κερδίσει στη
Ριτσώνα πριν από 2.5 μήνες, αλλά στο δεύτερο πήρε μεγαλύτερη διαφορά.
Και όταν λέμε μεγαλύτερη, εννοούμε 9 εκατοστά του δευτερολέπτου τα οποία
χώρισαν τους δύο αγωνιζόμενους στο τέλος της ανάβασης. Στην Τρίτη θέση
και νικητής της Ν2 ήταν ο Σταύρος Κρέτσας που είχε αντίστοιχη μάχη με
τον Νίκο Δέκη με δύο Peugeot 106 Rallye. Ενώ ανάμεσα στις τρεις
συμμετοχές της Ν1 επικράτησε ο Κώστας Πάρρας με Citroen AX GTI.
Στην Ομάδα Α ο Μιχάλης Ευθυμίου με το Ford Escort WRC απέφυγε τα λάθη του παρελθόντος απέναντι στον Αντώνη Χατζηβασιλείου (Seat Cordoba WRC) και παρά την προσπάθεια του τελευταίου πήρε μια καθαρή νίκη. Ο Χατζηβασιλείου πάντως επικράτησε στη μάχη με τον Αργύρη Τσούλο (Mitsubishi EVO VIII) με πολύ μικρή διαφορά, ενώ τέταρτος και νικητής στα δίλιτρα και την κλάση Α7 ήταν ο Χρήστος Μάντεσης με το Honda Civic Type-R. Μοναδικός που πλησίασε τον Μάντεση δεδομένου πως ο Γιάννης Φωτεινέλης αντιμετώπισε πρόβλημα με το μοτέρ το Σάββατο, ήταν ο Γιάννης Κακεπάκης με το Citroen Saxo VTS ο οποίος αυτή τη φορά είχε έντονη πίεση από τον Ηλία Λαζανά με το Ford Puma Kit Car αλλά κατάφερε να επικρατήσει στην Α6. Στην Α5 η νίκη πήγε στον Μιχάλη Μάγγελ με το Suzuki Swift.
Στην Ομάδα Ε ο Λεωνίδας Κύρκος με το Ford Escort WRC πήρε τη δεύτερη νίκη του μετά τη Ριτσώνα και δεύτερος έμεινε ο Μάριος Ηλιόπουλος που συμμετείχε επίσης με Ford Escort WRC. O Βασίλης Καλκούνος με BMW M3 ήταν ταχύτερος στα δικίνητα της Ε12 και ήταν τρίτος γενικής, ενώ στα δίλιτρα της Ομάδας Ε είχαμε εντυπωσιακές μονομαχίες όλων με όλους και τελικό νικητή τον Θανάση Κουρνιάτη με Ford Escort MKII. Ένα δευτερόλεπτο πίσω του ήταν ο Βασίλης Ντέρμας με Ford Escort MKII και άλλο ένα δευτερόλεπτο πιο πίσω βρέθηκε ο Γιάννης Σουλάνης με το Suzuki Swift της κλάσης Ε9. Ακολούθησαν άλλα δύο Ε11, το Opel Kadett GTE του Ανδρέα Μελιγκώνη και το Opel Ascona του Λεωνίδα Τσαγγαρά. Στην Ε10 η νίκη πήγε στον Κώστα Κουνιάκη με Citroen AX.
Στη Formula Saloon και τα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα επικράτησε ο Παναγιώτης Δούβαλης με BMW M5, ενώ στα υπετροφοδοτούμενα νικητής ο Νικόλας Περατινός με Ford Escort Cosworth.
Μετά το τέλος του αγώνα λήφθηκαν δείγματα καυσίμων από τους Σπάρταλη, Πατσουρέα, Κακεπάκη, Κύρκο, Σουλάνη και Περατινό.
• Κατάταξη
• Αγώνας - 1ο Σκέλος
• Αγώνας - 2ο Σκέλος
• Δοκιμές - 1ο Σκέλος
• Δοκιμές - 2ο Σκέλος
• Δοκιμές - 3ο Σκέλος