Με κύριο χαρακτηριστικό την έντονη παρουσία του κόσμου παρά τη ζέστη και την πρόκληση της
παραλίας, η Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου διοργάνωσε το φετινό της Ράλλυ Σπριντ στη διαδρομή ανάμεσα στο χωριό Κάμενα και στο δρόμο που οδηγεί προς το Λάλα. Η διαδρομή έχει μήκος 8 χλμ. και είναι αρκετά απαιτητική με καλό χώμα και ορισμένα θεαματικά κομμάτια.
Νικητές της μεγάλης κλάσης ήταν οι Στέλιος Λαϊνόπουλος – Γρηγόρης Ανδριανόπουλος με Subaru Impreza STi οι οποίοι σημείωσαν και την καλύτερη επίδοση της ημέρας στη γενική κατάταξη. Ο Λαϊνόπουλος ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη και στη δεύτερη θέση ήταν οι Μακάριος Σουρλής – Φώτης Χειλάκης με Mitsubishi EVO IX οι οποίοι αν και πίεσαν στο δεύτερο σκέλος, είχαν μείνει αρκετά πίσω από το πρώτο, κάτι που έκρινε και τη μάχη μεταξύ τους. Πολύ κοντά ήταν και οι τρίτοι Δημήτρης Κεφαλάς – Νίκος Πετρόπουλος με Subaru Impreza STi, ενώ σε χαμηλά επίπεδα παρέμειναν οι διαφορές και στις πιο πίσω θέσεις της πολυπληθούς μεγάλης κλάσης όπου βρέθηκαν 11 πληρώματα.
Στα δίλιτρα νικητές ήταν οι Χρήστος Χατζόπουλος – Αριστέα Χατζοπούλου με Toyota Corolla που δεν συνάντησαν δυσκολία απέναντι στους Γιάννη Μποζιονέλο – Βαγγέλη Παναρίτη με Ford Escort MKII. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Χρήστος Παλαιολόγος – Νίκος Μήτσουλας με BMW E21.
Στα 1.600 κ.εκ. είχαμε την πιο αμφίρροπη εξέλιξη ανάμεσα σε όλες τις κλάσεις καθώς οι Αντώνης Δημόπουλος – Σπύρος Σπυρόπουλος με Toyota Starlet πήραν οριακά τη νίκη από τους Κώστα Μαχαίρα – Γιάννη Νικολή με Citroen Saxo VTS. Ο Δημόπουλος ήταν ταχύτερος στο πρώτο σκέλος με διαφορά επτά δεκάτων, ωστόσο στο δεύτερο σκέλος ο Μαχαίρας ήταν ταχύτερος αλλά δεν κατάφερε να πάρει από τον αντίπαλό του παρά τα 4,5 δέκατα με αποτέλεσμα η τελική τους διαφορά να είναι στα δυόμισι δέκατα. Την τρίτη θέση πήραν οι Δημήτρης Ηλιόπουλος – Διονύσης Κολοτούρος με Toyota Corolla που έμειναν σχεδόν ένα λεπτό πίσω.
Τέλος στα μικρά οι Δημήτρης Τσαπέκης – Δημήτρης Κοκκινάκης με Toyota Yaris ήταν νικητές εμπρός από τους Μιχάλη Νικολούλια – Αναστάσιο Παρασκευόπουλο με Toyota Starlet και τους Λάμπη Κουρτέση – Νώντα Παππά με Nissan Micra Kit Car οι οποίοι συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα.
Νικητές της μεγάλης κλάσης ήταν οι Στέλιος Λαϊνόπουλος – Γρηγόρης Ανδριανόπουλος με Subaru Impreza STi οι οποίοι σημείωσαν και την καλύτερη επίδοση της ημέρας στη γενική κατάταξη. Ο Λαϊνόπουλος ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη και στη δεύτερη θέση ήταν οι Μακάριος Σουρλής – Φώτης Χειλάκης με Mitsubishi EVO IX οι οποίοι αν και πίεσαν στο δεύτερο σκέλος, είχαν μείνει αρκετά πίσω από το πρώτο, κάτι που έκρινε και τη μάχη μεταξύ τους. Πολύ κοντά ήταν και οι τρίτοι Δημήτρης Κεφαλάς – Νίκος Πετρόπουλος με Subaru Impreza STi, ενώ σε χαμηλά επίπεδα παρέμειναν οι διαφορές και στις πιο πίσω θέσεις της πολυπληθούς μεγάλης κλάσης όπου βρέθηκαν 11 πληρώματα.
Στα δίλιτρα νικητές ήταν οι Χρήστος Χατζόπουλος – Αριστέα Χατζοπούλου με Toyota Corolla που δεν συνάντησαν δυσκολία απέναντι στους Γιάννη Μποζιονέλο – Βαγγέλη Παναρίτη με Ford Escort MKII. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Χρήστος Παλαιολόγος – Νίκος Μήτσουλας με BMW E21.
Στα 1.600 κ.εκ. είχαμε την πιο αμφίρροπη εξέλιξη ανάμεσα σε όλες τις κλάσεις καθώς οι Αντώνης Δημόπουλος – Σπύρος Σπυρόπουλος με Toyota Starlet πήραν οριακά τη νίκη από τους Κώστα Μαχαίρα – Γιάννη Νικολή με Citroen Saxo VTS. Ο Δημόπουλος ήταν ταχύτερος στο πρώτο σκέλος με διαφορά επτά δεκάτων, ωστόσο στο δεύτερο σκέλος ο Μαχαίρας ήταν ταχύτερος αλλά δεν κατάφερε να πάρει από τον αντίπαλό του παρά τα 4,5 δέκατα με αποτέλεσμα η τελική τους διαφορά να είναι στα δυόμισι δέκατα. Την τρίτη θέση πήραν οι Δημήτρης Ηλιόπουλος – Διονύσης Κολοτούρος με Toyota Corolla που έμειναν σχεδόν ένα λεπτό πίσω.
Τέλος στα μικρά οι Δημήτρης Τσαπέκης – Δημήτρης Κοκκινάκης με Toyota Yaris ήταν νικητές εμπρός από τους Μιχάλη Νικολούλια – Αναστάσιο Παρασκευόπουλο με Toyota Starlet και τους Λάμπη Κουρτέση – Νώντα Παππά με Nissan Micra Kit Car οι οποίοι συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα.