Με φόντο την παραλία που γέμισε ασφυκτικά από κάποια ώρα και έπειτα η Αγωνιστική Λέσχη
Αυτοκινήτου διοργάνωσε με επιτυχία του φιλικό Αττικό Ράλλυ Srpint Ronde στην περιοχή του Ωρωπού. Ο αγώνας αν και δεν προσμετρούσε σε κάποιο από τα φετινά έπαθλα συγκέντρωσε 46 συμμετέχοντες οι οποίοι έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό παρά τη ζέστη. Η διαδρομή των 10 χλμ. ήταν απαιτητική, τεχνική με κύριο χαρακτηριστικό το μικρό της πλάτος κατά διαστήματα και κομμάτια χωρίς ορατότητα που έκαναν τη γρήγορη οδήγηση μια πρόκληση. Νωρίς ορισμένα χώματα που υπήρχαν την έκαναν ακόμη πιο γλιστερή αλλά στη συνέχεια ξεπεράστηκε και αυτό. Σε ό,τι έχει να κάνει με τα αποτελέσματα οι Βασίλης Ζάχος – Βαγγέλης Ασπρομούγκος με Citroen C2 R2 δεν δυσκολεύτηκαν να πάρουν τη νίκη στην κατηγορία των 2.000 κ. εκ. που ήταν η μεγαλύτερη του αγώνα δεδομένου πως στα 2.000+ συμμετείχε μόνο ο Γιάννης Καλαϊτζιάν με το Clio. Ο Ζάχος ήταν και στα τρία σκέλη ταχύτερος και εκτός του ότι πήρε την κλάση του ήταν ταχύτερος όλων και σε επίπεδο γενικής. Δεύτεροι ήταν οι αδερφοί Γύζη με το Renault Clio Williams που ακολούθησαν από απόσταση, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Τσαλαματάς – Πρίντεζης με Ford Escort MKII, οι οποίοι πιέστηκαν αρχικά από τους RO-NI –Ιντζόγλου αλλά στην πορεία αποδείχτηκαν ταχύτεροι.
Στα 1.600 κ. εκ. ο Αμαξόπουλος – Μιχελάκης με το Peugeot 205 έκαναν λάθος στο πρώτο σκέλος και ξεκίνησαν νωρίτερα από το χρόνο τους με αποτέλεσμα να τιμωρηθούν με ένα λεπτό και 10 δευτερόλεπτα. Αυτό άφησε το πεδίο ανοιχτό στους Πλακουτσή – Παναγιωτακόπουλο με το Peugeot 205, οι οποίοι έστω και αν ο Αμαξόπουλος ήταν ταχύτερος στα δύο από τα τρία σκέλη είχαν εξασφαλίσει σημαντική διαφορά. Πίσω τους βρέθηκαν οι Πούντος – Πάτσος με Peugeot 106 ενώ τρίτοι ήταν οι Γάτσος – Αμαραντίδου με Citroen Saxo που έμειναν μακριά από το καλό τους πρόσωπο, έστω και αν ο ανταγωνισμός ήταν πολύ πιο ισχυρός από τους μέχρι τώρα αγώνες τους.
Τέλος στα 1.400 κ. εκ. το φινάλε ήταν δραματικό δεδομένου πως οι Σύλλας – Βίγκος που σημείωσαν tτις καλύτερες επιδόσεις στα δύο πρώτα σκέλη με το Peugeot 106, αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν στο τρίτο και τελευταίο με μηχανικό πρόβλημα. Έτσι η νίκη άλλαξε χέρια στα τελευταία λεπτά του αγώνα και ενώ έμοιαζε δεδομένο πως θα κατέληγε στο Σύλλα, πήγε στους Καλογηρά – Βασιλείου με Peugeot 106 Rallye. Τη δεύτερη θέση πήραν οι Παπαθανασόπουλος – Γαλανός με Suzuki Swift και το βάθρο συμπλήρωσαν οι Μαργέτης – Μπόγδανος με Peugeot 106.