Χωρίς τόσο μεγάλες καθυστερήσεις, πράγμα που ήταν αν μη τι άλλο ανακουφιστικό για τους οδηγούς
μετά το μαραθώνιο πρώτο σκέλος, ολοκληρώθηκε η 1η ΣΟΑΑ Ανάβαση Ριτσώνας που λογίζεται ως μια από τις πιο επιτυχημένες διοργανώσεις των ελληνικών αγώνων εδώ και πολλά χρόνια. Οι προσπάθειες του ΣΟΑΑ και της Λέσχης της Τρίπολης απέδωσαν και οι οδηγοί απόλαυσαν έναν όμορφο, οργανωμένο αγώνα με έντονη την παρουσία θεατών και ακόμη πιο έντονη την αδρεναλίνη από τις μεταξύ τους μονομαχίες. Η Ν1 ολοκληρώθηκε με νικητή τον Δημήτρη Κουμπούρη που ήταν και στα δύο σκέλη ταχύτερος. Δεύτερος ήταν ο Πολύδωρος Φούντας και ο Φώτης Χειλάκης που είχαν αντίστοιχες θέσεις και στα δύο σκέλη. Στη Ν2 σε ένα ακόμη αγώνα όλα κρίθηκαν στα δέκατα και είχαμε και ανατροπή. Νικητής καθαρά και με διαφορά από το δεύτερο ήταν ο Γιώργος Ζαχαριάδης. Ο Σωτήρης Μαλακτάρης έκανε εκπληκτικό δεύτερο σκέλος και ανέκαμψε γιατί στο πρώτο ήταν 4ος. Έτσι πήρε τη δεύτερη θέση με τον Θανάση Κρέτσα να είναι μόλις ένα δευτερόλεπτο πίσω του και τον Δημήτρη Πολατσίδη να είναι ένα δέκατο πίσω από τον Κρέτσα. Το γκραν γκινιόλ ολοκληρώθηκε με τον Σπύρο Μαυροειδάκο να παίρνει την τέταρτη θέση παρά το ότι στο πρώτο σκέλος ήταν δεύτερος. Στη Ν4 ο Κλεάνθης Οικονομίδης βελτίωσε την επίδοσή του στο δεύτερο σκέλος ακόμη περισσότερο και σφράγισε την νίκη του αφήνοντας δεύτερο στη γενική της Ομάδας Ν τον Διαμαντή Τζαμπάζη και τρίτο τον Ζαχαριάδη που πήρε και τα δίλιτρα της Ομάδας. Τα αποτελέσματα της Ομάδας Ν παραμένουν προσωρινά πάντως καθώς ο Τζαμπάζης κατέθεσε ένσταση κατά του Κλεάνθη Οικονομίδη.
Στην Ομάδα Α η επικράτηση του Μιχάλη Ευθυμίου δεν ήταν δύσκολη. Η μάχη ήταν ανάμεσα στον Αργύρη Τσούλο και τον Μανώλη Πιτσάκη, οι οποίοι στο πρώτο σκέλος έκαναν σχεδόν τον ίδιο χρόνο. Στο δεύτερο ο Τσούλος επικράτησε με πολύ μικρή διαφορά έτσι πήρε και τη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη της κατηγορίας. Η Α7 ήταν υπόθεση του Χρήστου Μάντεση, ο οποίος αισθάνθηκε την πίεση του Γιάννη Γύζη αλλά τελικά κατάφερε να πάρει τη νίκη. Τρίτος στην κλάση ήταν ο Ιωσήφ Βούλγαρης λιγότερο από δύο δέκατα εμπρός από τον Γιάννη Φωτεινέλη. Σπουδαίες μονομαχίες είχαμε στην κλάση Α6. Ο Ανδρέας Ντόφης όντας ταχύτερος και στο δεύτερο σκέλος όπως και στο πρώτο σφράγισε τη νίκη του. Δεύτερος ήταν ο Σταμάτης Κατσίμης έπειτα από μονομαχία με τον Γιώργο Περουλάκη. Ο Περουλάκης που ήταν αργότερος του Κατσίμη στο πρώτο σκέλος βελτίωσε και αυτή τη φορά σημείωσε καλύτερη επίδοση, όχι όμως τόσο καλή ώστε να καλύψει και τη μική διαφορά. Έτσι ο Κατσίμη πήρε τη δεύτερη θέση στην Α6 μόλις εννέα δέκατα του δευτερολέπτου εμπρός από τον Περουλάκη. Στην Α5 το ενδιαφέρον περιορίστηκε από την άνετη επικράτηση του Αντώνη Παπαρινόπουλου, που είχε ως μοναδικό αντίπαλο τον Λευτέρη Καρδαμάκη. Αρκετά μακριά πίσω τους ήταν ο Γιάννης Σύλλας που είχε τη δική του μάχη με τον Νίκο Μώρο.
Στην Ομάδα Ε ο Λεωνίδας Κύρκος ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη. Στο δεύτερο μάλιστα έπεσε κάτω από το 2:20 και ήταν ο μοναδικός οδηγός σε ολόκληρο τον αγώνα που το κατάφερε αυτό επιτυγχάνοντας χρόνο στο 2:17.18. Έτσι πήρε τη νίκη έχοντας και την απόλυτη επίδοση της ημέρας. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Δημήτρης Παντελάκης που επικράτησε στην Ε12 κάνοντας και στα δύο σκέλη τον καλύτερο χρόνο της κλάσης ενώ τρίτος στη γενική της Ομάδας Ε ήταν ο Παναγιώτης Ευθυμίου, αρκετά κοντά στον Παντελάκη. Ο Μάριος Ηλιόπουλος έμεινε τελικά τέταρτος καθώς στο δεύτερο σκέλος άλλαξε τούρμπο και έκανε ανταγωνιστική επίδοση, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν μπορούσε να καλύψει τη διαφορά από το πρώτο σκέλος στο οποίο τερμάτισε με σπασμένη τουρμπίνα. Στην Ε11 ο Θανάσης Κουρνιάτης πήρε τη νίκη με δεύτερο τον Βασίλη Ντέρμα και τρίτο τον Ανδρέα Μελιγκώνη, όμως είχε να αντιμετωπίσει τον νικητή της Ε10, Γιώργο Πολίτη στη μάχη για τα δίλιτρα της κατηγορίας Ε. Ο Πολίτης αν και έχασε το πρώτο σκέλος σε αυτή τη μονομαχία, πήρε το δεύτερο και μάλιστα υπερκάλυψε τη διαφορά έτσι αναδείχτηκε νικητής, όπως και στην κλάση Ε10. Εκεί δεύτερος ήταν ο Τρύφωνας Χασάπης και τρίτος ο Κωνσταντίνος Κουνιάκης. Τέλος στην Ε9 ο Σταμάτης Σταματίου προσπάθησε στο δεύτερο σκέλος να καλύψει τη διαφορά του από τον Παρασκευά, αλλά δεν τα κατάφερε. Έτσι νικητής στην κλάση ήταν ο Μιχάλης Παρασκευάς και τον Σταματίου που έμεινε δεύτερος ακολούθησε ο Αναστάσιος Μιχόπουλος.
Στην Formula Saloon o Τάκης Καμπύλης δεν συμμετείχε στο δεύτερο σκέλος, αν και είχε κάνει τον καλύτερο χρόνο στο πρώτο, έτσι η πρωτιά πήγε στον Κώστα Λιγουδιστιανό που ήταν ταχύτερος στο 2ο σκέλος και τον ακολούθησε ο Γεράσιμος Κυπραίος.
Τέλος στα Ιστορικά και στην κατηγορία 2 ο Ανδρέας Καροτσιέρης πήρε τη νίκη αφού ήταν και στο δεύτερο ταχύτερος όλων και πίσω του έμειναν ο Θάνος Παπαδόπουλος και ο Γιώργος Φραντζεσκάκης. Στην κατηγορία 3 επικράτησε ο Θανάσης Κάζακλης με δεύτερο τον Βαγγέλη Γεωργούλα και τρίτο τον Γιάννη Ταχτά.