Με την παρουσία χιλιάδων θεατών στις στροφές της γνωστής διαδρομής η 1η ΣΟΑΑ Ανάβαση
Ριτσώνας ξεκίνησε πριν από τέσσερις ώρες περίπου, υπό τη διοργάνωση του Συνδέσμου των οδηγών σε συνεργασία με την Αγωνιστική Λέσχη της Τρίπολης.
Ορισμένα μηχανικά προβλήματα καθυστέρησαν ελαφρώς τη ροή του πρώτου σκέλους που στο πρώτο του κομμάτι κύλησε πολύ ομαλά. Είναι πάντως χαρακτηριστικό πως μόλις δύο αυτοκίνητα ήταν αυτά που αντιμετώπισαν σημαντικά προβλήματα κυρίως με διαρροή λαδιών, του Βασίλη Τσώκου και του Στάθη Παπαργυρόπουλου, αλλά ήταν αρκετό αυτό για να είναι πολύωρη η καθυστέρηση. Παρόλα αυτά η πρωινή ζέστη απαλύνθηκε ελαφρώς μετά το μεσημέρι όταν και ένα αεράκι έκανε λίγο πιο υποφερτή την αναμονή των οδηγών στην τέντα του park ferme.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τα αποτέλεσματα και τη Ν1 ταχύτερος όλων ήταν ο Δημήτρης Κουμπούρης με τον Πολύδωρο Φούντα να ακολουθεί περίπου ένα δευτερόλεπτο πίσω, ενώ στην Ν2 η μάχη συνεχίστηκε και στη Ριτσώνα όπου ο Γιώργος Ζαχαριάδης ήταν ο μοναδικός που κατέβηκε από το 2:38. Πολύ κοντά του πάντως ήταν και ο Σπύρος Μαυροειδάκος αλλά και ο Θανάσης Κρέτσας που σημείωσε ακριβώς τον ίδιο χρόνο με τον Δημήτρη Πολατσίδη. Στη Ν4 έχουμε μάχη ανάμεσα στον Κλεάνθη Οικονομίδη που σημείωσε την καλύτερη επίδοση με μικρή διαφορά από τον Διαμαντή Τζαμπάζη ο οποίος είχε μια μικρή έξοδο. Ο Οικονομίδης έχει φυσικά και τον καλύτερο χρόνο στη γενική της Ομάδας Ν.
Στην Α5 ο Αντώνης Παπαρινόπουλος ήταν ταχύτερος από πολλά αυτοκίνητα της Α7 και το ίδιο ισχύει και για τον Λευτέρη Καρδαμάκη που ήταν ένα δευτερόλεπτο αργότερος. Στην Α6 ο Ανδρέας Ντόφης κινήθηκε στο 2:27 και άφησε για μερικά δέκατα στη δεύτερη θέση τον Σταμάτη Κατσίμη. Στην Α6+ ο Χρήστος Παπαχριστόπουλος ήταν αναμενόμενα ταχύτερος και αρκετά κοντά του ήταν ο Παναγιώτης Χαλάτσης. Στην Α7 ο Χρήστος Μάντεσης βάζει τις βάσεις για τη νίκη καθώς προηγείται με περίπου ενάμισι δευτερόλεπτο διαφορά από τον Γιάννη Γύζη, ενώ πολύ κοντά είναι και ο Ιωσήφ Βούλγαρης. Στην Α8 ο Μιχάλης Ευθυμίου είναι ουσιαστικά εκτός συναγωνισμού και πήρε εύκολα την καλύτερη επίδοση για το πρώτο σκέλος. Ωστόσο πίσω του έχει ανάψει μια πολύ ενδιαφέρουσα μονομαχία ανάμεσα σε τρεις οδηγούς. Ο Αργύρης Τσούλος είναι μόλις μερικά δέκατα εμπρός από τον Μανώλη Πιτσάκη και λίγο ακόμη από τον Αντώνη Χατζηβασιλείου που ακολουθεί.
Στην Ε9 η απουσία του Ρένου Αρβανιτάκη επέτρεψε στον Χρήστο Παρασκευά να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος, ενώ στην Ε10 ο Γιώργος Πολίτης ήταν σχεδόν δύο δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον δεύτερο που ήταν ο Τρύφωνας Χασάπης. Στην Ε11 ο Θανάσης Κουρνιάτης κατέβασε πολύ σε σχέση με χθες και όχι απλώς έπεσε από το 1:30 αλλά έκανε 1:28, έτσι πήρε το πρώτο σκέλος. Στην Ε12 είχαμε τη μεγαλύτερη διακοπή του αγώνα καθώς ο Τροβάς έχανε υγρά από το αυτοκίνητό του και έκανε άσχημη επίδοση, ενώ το ψυγείο λαδιού του Τσώκου κατέρρευσε στο Κ7 με αποτέλεσμα να γεμίσει λάδια η μεγάλη παρατεταμένη. Ταχύτερος όλων στην κλάση ήταν ο Δημήτρης Παντελάκης με πολύ μικρή διαφορά από τον Παναγιώτη Ευθυμίου.
Στη Formula Saloon η καλύτερη επίδοση ήταν εκείνη του Παναγιώτη Καμπύλη που κινήθηκε στο 2:25, αφήνοντας τους υπόλοιπους συμμετέχοντες της κατηγορίας αρκετά πίσω του. Στα ιστορικά ο Ανδρέας Καροτσιέρης σημείωσε την καλύτερη επίδοση της κατηγορίας 3, ενώ ο Βασίλης Γεωργούλας ήταν ταχύτερος στην κατηγορία 3.
Στο περιθώριο του πρώτου σκέλους ο Μάριος Ηλιόπουλος κατέθεσε ένσταση για καύσιμα και υγρά κινητήρα στον Λεωνίδα Κύρκο. Το αυτοκίνητο του Κύρκου ελέγχθηκε από τους τεχνικούς εφόρους οπότε αναμένονται τα αποτελέσματα.
Ριτσώνας ξεκίνησε πριν από τέσσερις ώρες περίπου, υπό τη διοργάνωση του Συνδέσμου των οδηγών σε συνεργασία με την Αγωνιστική Λέσχη της Τρίπολης.
Ορισμένα μηχανικά προβλήματα καθυστέρησαν ελαφρώς τη ροή του πρώτου σκέλους που στο πρώτο του κομμάτι κύλησε πολύ ομαλά. Είναι πάντως χαρακτηριστικό πως μόλις δύο αυτοκίνητα ήταν αυτά που αντιμετώπισαν σημαντικά προβλήματα κυρίως με διαρροή λαδιών, του Βασίλη Τσώκου και του Στάθη Παπαργυρόπουλου, αλλά ήταν αρκετό αυτό για να είναι πολύωρη η καθυστέρηση. Παρόλα αυτά η πρωινή ζέστη απαλύνθηκε ελαφρώς μετά το μεσημέρι όταν και ένα αεράκι έκανε λίγο πιο υποφερτή την αναμονή των οδηγών στην τέντα του park ferme.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τα αποτέλεσματα και τη Ν1 ταχύτερος όλων ήταν ο Δημήτρης Κουμπούρης με τον Πολύδωρο Φούντα να ακολουθεί περίπου ένα δευτερόλεπτο πίσω, ενώ στην Ν2 η μάχη συνεχίστηκε και στη Ριτσώνα όπου ο Γιώργος Ζαχαριάδης ήταν ο μοναδικός που κατέβηκε από το 2:38. Πολύ κοντά του πάντως ήταν και ο Σπύρος Μαυροειδάκος αλλά και ο Θανάσης Κρέτσας που σημείωσε ακριβώς τον ίδιο χρόνο με τον Δημήτρη Πολατσίδη. Στη Ν4 έχουμε μάχη ανάμεσα στον Κλεάνθη Οικονομίδη που σημείωσε την καλύτερη επίδοση με μικρή διαφορά από τον Διαμαντή Τζαμπάζη ο οποίος είχε μια μικρή έξοδο. Ο Οικονομίδης έχει φυσικά και τον καλύτερο χρόνο στη γενική της Ομάδας Ν.
Στην Α5 ο Αντώνης Παπαρινόπουλος ήταν ταχύτερος από πολλά αυτοκίνητα της Α7 και το ίδιο ισχύει και για τον Λευτέρη Καρδαμάκη που ήταν ένα δευτερόλεπτο αργότερος. Στην Α6 ο Ανδρέας Ντόφης κινήθηκε στο 2:27 και άφησε για μερικά δέκατα στη δεύτερη θέση τον Σταμάτη Κατσίμη. Στην Α6+ ο Χρήστος Παπαχριστόπουλος ήταν αναμενόμενα ταχύτερος και αρκετά κοντά του ήταν ο Παναγιώτης Χαλάτσης. Στην Α7 ο Χρήστος Μάντεσης βάζει τις βάσεις για τη νίκη καθώς προηγείται με περίπου ενάμισι δευτερόλεπτο διαφορά από τον Γιάννη Γύζη, ενώ πολύ κοντά είναι και ο Ιωσήφ Βούλγαρης. Στην Α8 ο Μιχάλης Ευθυμίου είναι ουσιαστικά εκτός συναγωνισμού και πήρε εύκολα την καλύτερη επίδοση για το πρώτο σκέλος. Ωστόσο πίσω του έχει ανάψει μια πολύ ενδιαφέρουσα μονομαχία ανάμεσα σε τρεις οδηγούς. Ο Αργύρης Τσούλος είναι μόλις μερικά δέκατα εμπρός από τον Μανώλη Πιτσάκη και λίγο ακόμη από τον Αντώνη Χατζηβασιλείου που ακολουθεί.
Στην Ε9 η απουσία του Ρένου Αρβανιτάκη επέτρεψε στον Χρήστο Παρασκευά να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος, ενώ στην Ε10 ο Γιώργος Πολίτης ήταν σχεδόν δύο δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον δεύτερο που ήταν ο Τρύφωνας Χασάπης. Στην Ε11 ο Θανάσης Κουρνιάτης κατέβασε πολύ σε σχέση με χθες και όχι απλώς έπεσε από το 1:30 αλλά έκανε 1:28, έτσι πήρε το πρώτο σκέλος. Στην Ε12 είχαμε τη μεγαλύτερη διακοπή του αγώνα καθώς ο Τροβάς έχανε υγρά από το αυτοκίνητό του και έκανε άσχημη επίδοση, ενώ το ψυγείο λαδιού του Τσώκου κατέρρευσε στο Κ7 με αποτέλεσμα να γεμίσει λάδια η μεγάλη παρατεταμένη. Ταχύτερος όλων στην κλάση ήταν ο Δημήτρης Παντελάκης με πολύ μικρή διαφορά από τον Παναγιώτη Ευθυμίου.
Στη Formula Saloon η καλύτερη επίδοση ήταν εκείνη του Παναγιώτη Καμπύλη που κινήθηκε στο 2:25, αφήνοντας τους υπόλοιπους συμμετέχοντες της κατηγορίας αρκετά πίσω του. Στα ιστορικά ο Ανδρέας Καροτσιέρης σημείωσε την καλύτερη επίδοση της κατηγορίας 3, ενώ ο Βασίλης Γεωργούλας ήταν ταχύτερος στην κατηγορία 3.
Στο περιθώριο του πρώτου σκέλους ο Μάριος Ηλιόπουλος κατέθεσε ένσταση για καύσιμα και υγρά κινητήρα στον Λεωνίδα Κύρκο. Το αυτοκίνητο του Κύρκου ελέγχθηκε από τους τεχνικούς εφόρους οπότε αναμένονται τα αποτελέσματα.