Πιο συγκεκριμένα, η Toyota βράβευσε εξουσιοδοτημένους εμπόρους από 31 χώρες με το Ευρωπαϊκό Βραβείο Ικανοποίησης Πελατών, Ichiban. Το Ichiban προέρχεται από την ιαπωνική φράση "Okyakusama Ichiban" ή οποία μεταφράζεται ως "πρώτα ο πελάτης"...
Περίσσοτερα από 40 ήταν τα βραβεία που απονεμήθηκαν κατά την διάρκεια ειδικής τελετής στο ευρωπαικό κέντρο της Toyota στην Γερμανία σε εξουσιοδοτημένους εμπόρους Toyota στην ικανοποίηση πελατών σχετικά με τις υπηρεσίες Πωλήσεων αλλά και τις υπηρεσίες μετά την πώληση (After Sales).
2.600 Εξουσιοδοτημένοι έμποροι αυτοκινήτων Toyota αξιολογήθηκαν με συνεχή παρακολούθησης της απόδοσης τους όπως ορίζουν οι προδιαγραφές της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Στην χώρα μας το βραβείο κέρδισε η Toyota Παπακαλιάτης ΑΕ και παρέλαβε ο κ. Παπακαλιάτης από τους κ. Αραβάνη και κ. Leroy, Διευθύνων Σύμβουλος Toyota Hellas και Πρόεδρο της Toyota Motor Europe, αντίστοιχα.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι η Toyota Παπακαλιάτης ΑΕ έχει κερδίσει και άλλα βραβεία κατά το παρελθόν και συγκεκριμένα το 2005 με την πρώτη θέση στις πωλήσεις φορτηγών, ενώ και το 2007 κέρδισε το χάλκινο βραβείο στα πρότυπα ποιότητας του προγράμματος TSM (Toyota Customer Service Management). Εμείς ευχόμαστε πάντα επιτυχίες και διακρίσεις στην Toyota Παπακαλιάτης ΑΕ, διότι εταιρίες που στοχεύουν ψηλά στην ικανοποίηση του πελάτη, σίγουρα αξίζουν συγχαρητήρια...