Marco Bianchini
Γεννημένος στις 20/11/1965 στον Άγιο Μαρίνο, ο Marco Bianchini είναι λάτρης των αγώνων ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων. Αν και ξεκίνησε την αγωνιστική του καριέρα από αγώνες πίστας, έλαβε για πρώτη φορά μέρος σε ράλλυ το 2002, όμως η «πραγματική του καριέρα» όπως ο ίδιος είπε, ξεκίνησε το 2004. Ως γνήσιος Ιταλός, τα αυτοκίνητα των ονείρων του είχαν παραχθεί στη γενέτειρά του. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, πως από το 2005 που τον γνωρίζουμε από τις συμμετοχές του στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, συμμετέχει ανελλιπώς με Lancia. Από τις 4 συμμετοχές του στο παρελθόν, επικράτησε το 2007 και 2008, τερμάτισε στην 3η θέση το 2006, ενώ εγκατέλειψε το 2005. Όλες αυτές τις χρονιές, συμμετείχε με μια Lancia Stratos, ένα θρυλικό αυτοκίνητο των αγώνων, το οποίο σύμφωνα με το Bianchini «έγραψε την ιστορία των αγώνων». Όμως για τον ίδιο, το όνειρο ζωής άκουγε στο όνομα Lancia 037. Αυτός είναι και ο λόγος που φέτος συμμετέχει με αυτή παρά το γεγονός πως το αυτοκίνητο δεν προσμετρά και δεν βαθμολογείται στο Πρωτάθλημα. Όπως είπε ο νικητής του 10ου Mercedes Benz Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις στην ασφάλτινη επιφάνεια, «η Lancia Stratos ήταν απλώς το όχημα προτού οδηγήσω το αυτοκίνητο των ονείρων μου, τη Lancia 037». Αυτός είναι και ο λόγος που συμμετέχει σε αγώνες Ιστορικών Αυτοκινήτων, απλώς και μόνο επειδή το αυτοκίνητο των ονείρων του, είναι πλέον Ιστορικό. Όλα αυτά τα χρόνια, ο Marco Bianchini συμμετέχει με συνοδηγό το συμπατριώτη του Emanuele Baldaccini, έχοντας κερδίσει μαζί το Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων στην Ιταλία το 2007 και έχοντας τερματίσει στη 2η θέση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος το 2008 και 2009.
H Lancia Rally 037 του οδηγού από τον Άγιο Μαρίνο έχει και αυτή τη δική της, ξεχωριστή ιστορία. Οι κορυφαίοι οδηγοί της στο παρελθόν, ήταν οι Walter Rohrl και Markku Alen, με το Γερμανό οδηγό να έχει τερματίσει με αυτήν στην 3η θέση του Ράλλυ Πορτογαλίας, το 1983. Αργότερα, το αυτοκίνητο πουλήθηκε στον Ιταλό οδηγό «Ragastas», ο οποίος διακρίθηκε στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Emanuele Baldaccini
Γεννημένος στις 20/1/1973 στην Ιταλία, έλαβε μέρος για πρώτη φορά σε αγώνα το 1999 με Peugeot 106, ως συνοδηγός του Stefano Siniballi. H σημαντικότερή του επιτυχία επί ιταλικού εδάφους, ήταν η κατάκτηση του Κυπέλλου Χώματος Ιταλίας στο πλευρό του Emanuele Dati. Ο Emanuele Baldaccini δεν έχει βρεθεί ποτέ στη θέση του οδηγού, λέγοντας πως απλά του αρέσει να συνοδηγεί. Στην ερώτηση αν προτιμά τη Lancia 037 ή τη Stratos η απάντηση ήταν περίπου αυτονόητη: «Προτιμώ τη 037 επειδή είναι κορυφαίο αγωνιστικό αυτοκίνητο, αν και η Stratos έγραψε ιστορία».
Enrico Brazzoli
Γεννημένος στις 27/6/1965 στην Ιταλία, ξεκίνησε τους αγώνες πολύ νωρίς, σε ηλικία 19 ετών, από τη θέση όμως του συνοδηγού. Αυτό συνέβη μέχρι το 2001, όταν και μεταπήδησε στο κάθισμα του οδηγού. Ο Enrico Brazzoli, προτιμά τους αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων, αφού θεωρεί αυτά τα αυτοκίνητα περισσότερο θεαματικά, ενώ παράλληλα δίνουν την ευκαιρία στον οδηγό να τα «αισθάνεται» περισσότερο σε σύγκριση με τα σύγχρονα. Έλαβε μέρος στο Ιστορικό Ακρόπολις, ξανά με Porsche 911, το 2008 όταν και τερμάτισε στη 2η θέση της γενικής κατάταξης. Το 2009 κατέκτησε το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων, επίδοση που αποτελεί την καλύτερη στην καριέρα του. Συμμετέχοντας μαζί με το Simone Trutalli, διεκδικούν και φέτος το στέμμα του πρωταθλητή Ευρώπης Ιστορικών αυτοκινήτων. Στο 10ο Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις συμμετέχει με Porsche 911 SC 3.0 του 1978, ενώ μπορεί στην άσφαλτο να τερμάτισε στη 2η θέση, ωστόσο σε επίπεδο Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος κατέκτησε τους βαθμούς του πρώτου.
Simone Trutalli
Γεννήθηκε στις 29/10/1975 στην Ιταλία. Η αγωνιστική του καριέρα, αποκλειστικά από το δεξί κάθισμα ξεκίνησε το 1998, ενώ πλέον δε συμμετέχει μόνο με το Brazzoli, αλλά και με άλλους οδηγούς, τόσο σε Ιστορικά όσο και σε σύγχρονα αυτοκίνητα. Τα τελευταία χρόνια όμως, βρίσκεται στο πλευρό του Enrico Brazzoli διεκδικώντας το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων. Όπως ο ίδιος μας είπε, προτιμά το δεξί κάθισμα, αφού η οδήγηση είναι πιο δύσκολη.
Pierangelo Rossi
Γεννήθηκε στις 28/7/1960 στην Ιταλία. Έλαβε για πρώτη φορά μέρος σε αγώνα το 1980, στο ασφάλτινο Ράλλυ Vezime με Fiat Ritmo. Στα Ιστορικά αυτοκίνητα μεταπήδησε το 2008, συμμετέχοντας στο Ράλλυ Elba Storico, ενώ πέρυσι κατέκτησε μαζί με το συνοδηγό του Luca Beltrame, το Πρωτάθλημα Ευρώπης της κατηγορίας του. Ο λόγος που προτιμά τα Ιστορικά από τα σύγχρονα ράλλυ, είναι πως θέλει να συμμετέχει σε όμορφα ράλλυ με μεγάλη ιστορία όπως το Ακρόπολις. Ακόμη, μας είπε πως θέλει να βλέπει σέρβις στο δρόμο όπως παλιά, αφού όπως δήλωσε τα service parks των σύγχρονων ράλλυ είναι περισσότερο για τα media. Η φετινή είναι η δεύτερη συμμετοχή του Rossi στο Ιστορικό Ακρόπολις. Το 2009, η προσπάθειά του δε στέφθηκε με επιτυχία, αφού εγκατέλειψε από ημιαξόνιο στην 3η ε.δ. Φέτος, συμμετέχει με μια Porsche 911 SC του 1981 και συνοδηγό, όπως συνηθίζει, το Luca Beltrame, με τον οποίο διεκδικούν ξανά τον τίτλο της Ευρώπης.
Luca Beltrame
Γεννήθηκε στις 27/2/1986 στην Ιταλία. Ξεκίνησε τους αγώνες το 2005 ως συνοδηγός, κάτι που συνεχίζει μέχρι σήμερα. Πρώτος του αγώνας ήταν το ιταλικό ράλλυ Bobbio, με Fiat Seicento. Προτιμά τη θέση του συνοδηγού σε σύγκριση με αυτή του οδηγού, επειδή όπως είπε, αφ’ ενός δε μπορεί να είναι αρκετά γρήγορος ως οδηγός, ενώ παράλληλα η συνοδήγηση είναι διασκεδαστική.