Πρεμιέρα για τις ελληνικές αγωνιστικές διοργανώσεις σήμανε με τις δοκιμές της Ανάβασης Ριτσώνας,
της πρώτης ανάβασης του αντίστοιχου Πανελληνίου Πρωταθλήματος. Η
Ευβοϊκή πλαγιά υποδέχτηκε και πάλι τους αγωνιζόμενους μετά το περσινό
καλοκαίρι και το έκανε με μια σχεδόν καλοκαιρινή ημέρα. Ο έντονος ήλιος
και η δροσιά υπό σκιά δημιούργησαν ιδανικές ουσιαστικά συνθήκες και για
τους κινητήρες αλλά και για τους ζωντανούς οργανισμούς και μόνο το πρώτο
σκέλος χρειάστηκε για ξεμούδιασμα. Από εκεί και πέρα άρχισαν να
διαμορφώνονται οι χρόνοι κοντά σε αυτούς που θα δούμε αύριο στον αγώνα
και αποδείχτηκε πως τα ανοιχτά «μέτωπα» υπάρχουν σε πολλές κλάσεις.
Την καλύτερη επίδοση της ημέρας σημείωσε ο Τάκης Καμπύλης με το Audi A4 STW με 2:06.03 που ήρθε στο τρίτο και τελευταίο σκέλος. Συνολικά το πρώτο είχε τις περισσότερες διελεύσεις με 72 συμμετέχοντες, στο δεύτερο ανέβηκαν 62 αυτοκίνητα και στο τρίτο 54. Στο πρώτο σκέλος πάντως είχαμε και τις περισσότερες καθυστερήσεις λόγω προβλημάτων ή εξόδων. Σημαντικότερες από αυτές ήταν η έξοδος του Σταματίου με μικρές ζημιές στο Suzuki Swift, καθώς και του Απόστολου Βλάχου με το Peugeot 106 που είχε ντελαπάρισμα στο δεύτερο σκέλος.
Την Κυριακή το πρωί η δράση ξεκινά στις 10:00 με την εκκίνηση του πρώτου αυτοκινήτου. Υπενθυμίζεται πως η διαδρομή θα κλείσει στις 08:00 για τους θεατές που θα θέλουν να βρεθούν σε κάποια από τις στροφές της, ενώ τα διαθέσιμα πάρκινγκ είναι στο Κ6, στο Κ8, στο Κ10 και στο Κ11. Επίσης με βάση τους νέους ισχύοντες κανονισμούς όταν ολοκληρωθεί μια κατηγορία και έχει συμπληρωθεί το 50% των συμμετεχόντων η διαδικασία θα σταματήσει και όσα αυτοκίνητα έχουν ανέβει θα επιστρέψουν στα service στη Μηχανική. Σε εκείνο το διάστημα δεν θα επιτρέπεται να κινηθεί κανείς θεατής μέσα στη διαδρομή ώστε να μην υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα και καθυστέρηση.
περισσότερα: http://www.omae-epa.gr/pressrelease/579