Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ολοκληρώθηκε το Πρωτάθλημα Regularity
2011, αφού το 7ο ΕΚΟ Ιστορικό Φθινοπωρινό Ράλλυ πέρασε στην ιστορία ως
ένας επιτυχημένος αγώνας.
Η δεύτερη ημέρα του αγώνα, που διοργάνωσε το Αγωνιστικό Τμήμα της ΕΛΠΑ με τη συμπαράσταση της ΕΚΟ, αποτέλεσε την ιδανική συνέχεια για τον αγώνα. Μετά την περιπλάνηση στην Πάρνηθα και τα Δερβενοχώρια, σειρά είχαν η Πεντέλη και η Ανατολική Αττική, σε περιοχές όπως η Νέα Μάκρη και η Καλλιτεχνούπολη. Η δεύτερη ημέρα του αγώνα Regularity περιλάμβανε 11 δοκιμασίες, με τις πρώτες εξ αυτών να βρίσκονται στο γεωγραφικό χώρο της ειδικής διαδρομής Πεντέλης. Έπειτα, τα πληρώματα κινήθηκαν στην περιοχή της Καλλιτεχνούπολης, περνώντας από Νέα Μάκρη, με το αστικό περιβάλλον να αποτελεί μια δύσκολη μορφή δοκιμασίας. Το μεσημέρι, άπαντες επέστρεψαν στην Κηφισιά για τον τερματισμό ενός κατά γενική ομολογία ευχάριστου, για τους 38 συμμετέχοντες αγώνα. Σε αυτό έπαιξε καθοριστικό ρόλο ο εξαιρετικός καιρός, με την ηλιοφάνεια να αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό του διημέρου.
Σε επίπεδο αποτελεσμάτων, μετά από 24 συνολικά δοκιμασίες, οι Γιώργος Κίκιζας-Θόδωρος Χαδιώς (Porsche Carrera RS, 1972), διατήρησαν το προβάδισμα που είχαν από χθες και το αύξησαν, με αποτέλεσμα να γυρίσουν στην Κηφισιά επικεφαλής και να ανταμειφθούν με τη νίκη στο αγώνα, έχοντας συγκεντρώσει 26,8 βαθμούς ποινής. Στη δεύτερη θέση της κατάταξης, τερμάτισαν οι Παντελής Αντωνόπουλος-Μάιρα Καλλίτση (Porsche Carrera 3.0, 1977), που είχαν μάχη μέχρι τέλους με τους Πάρη Μακρυγιάννη-Μάγδα Φώτου (Mercedes Benz W116 280 SE, 1976), με το πλήρωμα της Porsche να επικρατεί τελικά, ολοκληρώνοντας με 35,8 βαθμούς ποινής, έναντι 37,9 του πληρώματος της Mercedes, το οποίο συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών. Οι ανακατατάξεις συνεχίστηκαν στις πιο πίσω θέσεις, με τους Δημήτρη και Άγγελο Κουνέλη (Leyland Motors Mini 1000, 1978) να τερματίζουν στην 4η θέση με 39,4 βαθμούς ποινής. Την εξάδα, συμπλήρωσαν οι Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911 S, 1973), που έχασαν χρόνο στην πρώτη δοκιμασία χθες αλλά ανέκαμψαν στη συνέχεια, καθώς και οι Απόστολος Παπανίκος-Παναγιώτης Κοίλιας (Triumph GT6+, 1969), που συγκέντρωσαν 40,4 και 46,2 βαθμούς ποινής.
Ο επίλογος γράφτηκε στην Κηφισιά, με το πολύχρωμο κομβόι ιστορικών αυτοκινήτων να επιστρέφει εκεί από όπου ξεκίνησε και τα πληρώματα να γεύονται λίγο κρασί, προσφορά της οργάνωσης, προτού μεταφερθούν στο Δημαρχείο Κηφισιάς, για την απονομή επάθλων στους νικητές του αγώνα.
Η δεύτερη ημέρα του αγώνα, που διοργάνωσε το Αγωνιστικό Τμήμα της ΕΛΠΑ με τη συμπαράσταση της ΕΚΟ, αποτέλεσε την ιδανική συνέχεια για τον αγώνα. Μετά την περιπλάνηση στην Πάρνηθα και τα Δερβενοχώρια, σειρά είχαν η Πεντέλη και η Ανατολική Αττική, σε περιοχές όπως η Νέα Μάκρη και η Καλλιτεχνούπολη. Η δεύτερη ημέρα του αγώνα Regularity περιλάμβανε 11 δοκιμασίες, με τις πρώτες εξ αυτών να βρίσκονται στο γεωγραφικό χώρο της ειδικής διαδρομής Πεντέλης. Έπειτα, τα πληρώματα κινήθηκαν στην περιοχή της Καλλιτεχνούπολης, περνώντας από Νέα Μάκρη, με το αστικό περιβάλλον να αποτελεί μια δύσκολη μορφή δοκιμασίας. Το μεσημέρι, άπαντες επέστρεψαν στην Κηφισιά για τον τερματισμό ενός κατά γενική ομολογία ευχάριστου, για τους 38 συμμετέχοντες αγώνα. Σε αυτό έπαιξε καθοριστικό ρόλο ο εξαιρετικός καιρός, με την ηλιοφάνεια να αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό του διημέρου.
Σε επίπεδο αποτελεσμάτων, μετά από 24 συνολικά δοκιμασίες, οι Γιώργος Κίκιζας-Θόδωρος Χαδιώς (Porsche Carrera RS, 1972), διατήρησαν το προβάδισμα που είχαν από χθες και το αύξησαν, με αποτέλεσμα να γυρίσουν στην Κηφισιά επικεφαλής και να ανταμειφθούν με τη νίκη στο αγώνα, έχοντας συγκεντρώσει 26,8 βαθμούς ποινής. Στη δεύτερη θέση της κατάταξης, τερμάτισαν οι Παντελής Αντωνόπουλος-Μάιρα Καλλίτση (Porsche Carrera 3.0, 1977), που είχαν μάχη μέχρι τέλους με τους Πάρη Μακρυγιάννη-Μάγδα Φώτου (Mercedes Benz W116 280 SE, 1976), με το πλήρωμα της Porsche να επικρατεί τελικά, ολοκληρώνοντας με 35,8 βαθμούς ποινής, έναντι 37,9 του πληρώματος της Mercedes, το οποίο συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών. Οι ανακατατάξεις συνεχίστηκαν στις πιο πίσω θέσεις, με τους Δημήτρη και Άγγελο Κουνέλη (Leyland Motors Mini 1000, 1978) να τερματίζουν στην 4η θέση με 39,4 βαθμούς ποινής. Την εξάδα, συμπλήρωσαν οι Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911 S, 1973), που έχασαν χρόνο στην πρώτη δοκιμασία χθες αλλά ανέκαμψαν στη συνέχεια, καθώς και οι Απόστολος Παπανίκος-Παναγιώτης Κοίλιας (Triumph GT6+, 1969), που συγκέντρωσαν 40,4 και 46,2 βαθμούς ποινής.
Ο επίλογος γράφτηκε στην Κηφισιά, με το πολύχρωμο κομβόι ιστορικών αυτοκινήτων να επιστρέφει εκεί από όπου ξεκίνησε και τα πληρώματα να γεύονται λίγο κρασί, προσφορά της οργάνωσης, προτού μεταφερθούν στο Δημαρχείο Κηφισιάς, για την απονομή επάθλων στους νικητές του αγώνα.