Η πρώτη ημέρα του 7ου ΕΚΟ Ιστορικού Φθινοπωρινού Ράλλυ Regularity,
ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα, με την προσπάθεια των πληρωμάτων να
λήγει για σήμερα στη Μονή Κλειστών της Φυλής.
Ο τελευταίος γύρος του φετινού Πρωταθλήματος Regularity, που διοργανώνεται από το Αγωνιστικό Τμήμα της ΕΛΠΑ, με τη συμπαράσταση της γνωστής εταιρείας πετρελαιοειδών ΕΚΟ, που έχει δώσει την ονομασία της και στον αγώνα, ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου 10 Δεκεμβρίου, από την Κηφισιά. Ο αγώνας, που συγκέντρωσε 38 συμμετοχές, ξεκίνησε από πρατήριο υγρών καυσίμων της ΕΚΟ στην Κηφισιά, όπου τα αυτοκίνητα πέρασαν από τεχνικό και διοικητικό έλεγχο, προτού τα πληρώματα ξεκινήσουν τη μάχη τους με το χρόνο και τους υπολογισμούς.
Από την Κηφισιά, τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν προς τη Δεκέλεια, όπου αγωνίστηκαν σε ειδικές διαδρομές-δοκιμασίες στη γνωστή ειδική διαδρομή Άγιος Μερκούριος αλλά και στα πέριξ αυτής. Έπειτα κατευθύνθηκαν προς τα Δερβενοχώρια μέσω Αυλώνα, για να φτάσουν στα Σκούρτα για τη μεσημεριανή ανασυγκρότηση-γεύμα. Ο αγώνας, χαρακτηρίστηκε ως δύσκολος και πονηρός για τα πληρώματα, όμως το σημαντικότερο είναι πως στο πρόσωπο των περισσοτέρων φαινόταν η ευχαρίστηση της συμμετοχής. Ο καλός καιρός, συνέχισε να βοηθά την προσπάθεια όλων και στο δεύτερο σημερινό σκέλος, που ξεκίνησε από τα Σκούρτα και κατέληξε, μετά από περιπλάνηση στα Δερβενοχώρια και πέρασμα από ειδικές διαδρομές όπως η Στεφάνη, στη Φυλή. Εκεί, τα πληρώματα συμμετείχαν στις τελευταίες τους δοκιμασίες για σήμερα και ανανέωσαν το ραντεβού τους για την αυριανή, καταληκτική ημέρα του διήμερου αγώνα.
Στον καθαρά αγωνιστικό τομέα, μετά από 13 δοκιμασίες, προηγούνται οι Γιώργος Κίκιζας-Θεόδωρος Χαδιώς (Porsche Carrera RS, 1972), που έχουν συγκεντρώσει 17,9 βαθμούς ποινής. Όμως, το πλήρωμα της πανέμορφης κίτρινης Carrera συνάντησε μεγάλο ανταγωνισμό, καθώς ειδικά στο απογευματινό σκέλος, οι εναλλαγές στην κατάταξη ήταν πολλές. Πάντως, οι Κίκιζας-Χαδιώς ολοκλήρωσαν την πρώτη ημέρα στην κορυφή και με σημαντική, για τα δεδομένα του αγώνα, διαφορά από τους δεύτερους της κατάταξης, Θεοφάνη και Ελένη Μήλα (BMC Austin Mini Cooper “S”, 1966), που ανέβηκαν στην κατάταξη μετά τη μεσημεριανή ανασυγκρότηση και ολοκλήρωσαν την ημέρα με 20 βαθμούς ποινής. Μια θέση πιο πίσω, αλλά πολύ κοντά στο πλήρωμα του λιλιπούτειου Mini, βρίσκονται οι Παντελής Αντωνόπουλος-Μάιρα Καλλίτση (Porsche Carrera 3.0, 1977), που με 20,8 βαθμούς ποινής ευελπιστούν σε ακόμη καλύτερη συνέχεια αύριο. Την πρώτη εξάδα, συμπληρώνουν οι Πάρης Μακρυγιάννης-Μάγδα Φώτου (Mercedes Benz W116280 SE, 1976) με 22,2 βαθμούς ποινής, οι Γιώργος και Φωτεινή Βαλλήνδα (Mercedes Benz 220 SB, 1961) με 22,4 βαθμούς ποινής και οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης (Leyland Motors Mini 1000, 1978) με 23,2 βαθμούς ποινής.
Ο αγώνας θα επανεκκινήσει αύριο, Κυριακή 11 Δεκεμβρίου, στις 11:00 από την Παλαιά Πεντέλη, ενώ τα πληρώματα μετά από περιπλάνηση στην Ανατολική Αττική αναμένεται να τερματίσουν στην Κηφισιά, στο σημείο από όπου ξεκίνησαν, στις 13:30. Η τελετή απονομής επάθλων θα διεξαχθεί στο Δημαρχείο Κηφισιάς στις 15:30.
Ο τελευταίος γύρος του φετινού Πρωταθλήματος Regularity, που διοργανώνεται από το Αγωνιστικό Τμήμα της ΕΛΠΑ, με τη συμπαράσταση της γνωστής εταιρείας πετρελαιοειδών ΕΚΟ, που έχει δώσει την ονομασία της και στον αγώνα, ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου 10 Δεκεμβρίου, από την Κηφισιά. Ο αγώνας, που συγκέντρωσε 38 συμμετοχές, ξεκίνησε από πρατήριο υγρών καυσίμων της ΕΚΟ στην Κηφισιά, όπου τα αυτοκίνητα πέρασαν από τεχνικό και διοικητικό έλεγχο, προτού τα πληρώματα ξεκινήσουν τη μάχη τους με το χρόνο και τους υπολογισμούς.
Από την Κηφισιά, τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν προς τη Δεκέλεια, όπου αγωνίστηκαν σε ειδικές διαδρομές-δοκιμασίες στη γνωστή ειδική διαδρομή Άγιος Μερκούριος αλλά και στα πέριξ αυτής. Έπειτα κατευθύνθηκαν προς τα Δερβενοχώρια μέσω Αυλώνα, για να φτάσουν στα Σκούρτα για τη μεσημεριανή ανασυγκρότηση-γεύμα. Ο αγώνας, χαρακτηρίστηκε ως δύσκολος και πονηρός για τα πληρώματα, όμως το σημαντικότερο είναι πως στο πρόσωπο των περισσοτέρων φαινόταν η ευχαρίστηση της συμμετοχής. Ο καλός καιρός, συνέχισε να βοηθά την προσπάθεια όλων και στο δεύτερο σημερινό σκέλος, που ξεκίνησε από τα Σκούρτα και κατέληξε, μετά από περιπλάνηση στα Δερβενοχώρια και πέρασμα από ειδικές διαδρομές όπως η Στεφάνη, στη Φυλή. Εκεί, τα πληρώματα συμμετείχαν στις τελευταίες τους δοκιμασίες για σήμερα και ανανέωσαν το ραντεβού τους για την αυριανή, καταληκτική ημέρα του διήμερου αγώνα.
Στον καθαρά αγωνιστικό τομέα, μετά από 13 δοκιμασίες, προηγούνται οι Γιώργος Κίκιζας-Θεόδωρος Χαδιώς (Porsche Carrera RS, 1972), που έχουν συγκεντρώσει 17,9 βαθμούς ποινής. Όμως, το πλήρωμα της πανέμορφης κίτρινης Carrera συνάντησε μεγάλο ανταγωνισμό, καθώς ειδικά στο απογευματινό σκέλος, οι εναλλαγές στην κατάταξη ήταν πολλές. Πάντως, οι Κίκιζας-Χαδιώς ολοκλήρωσαν την πρώτη ημέρα στην κορυφή και με σημαντική, για τα δεδομένα του αγώνα, διαφορά από τους δεύτερους της κατάταξης, Θεοφάνη και Ελένη Μήλα (BMC Austin Mini Cooper “S”, 1966), που ανέβηκαν στην κατάταξη μετά τη μεσημεριανή ανασυγκρότηση και ολοκλήρωσαν την ημέρα με 20 βαθμούς ποινής. Μια θέση πιο πίσω, αλλά πολύ κοντά στο πλήρωμα του λιλιπούτειου Mini, βρίσκονται οι Παντελής Αντωνόπουλος-Μάιρα Καλλίτση (Porsche Carrera 3.0, 1977), που με 20,8 βαθμούς ποινής ευελπιστούν σε ακόμη καλύτερη συνέχεια αύριο. Την πρώτη εξάδα, συμπληρώνουν οι Πάρης Μακρυγιάννης-Μάγδα Φώτου (Mercedes Benz W116280 SE, 1976) με 22,2 βαθμούς ποινής, οι Γιώργος και Φωτεινή Βαλλήνδα (Mercedes Benz 220 SB, 1961) με 22,4 βαθμούς ποινής και οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης (Leyland Motors Mini 1000, 1978) με 23,2 βαθμούς ποινής.
Ο αγώνας θα επανεκκινήσει αύριο, Κυριακή 11 Δεκεμβρίου, στις 11:00 από την Παλαιά Πεντέλη, ενώ τα πληρώματα μετά από περιπλάνηση στην Ανατολική Αττική αναμένεται να τερματίσουν στην Κηφισιά, στο σημείο από όπου ξεκίνησαν, στις 13:30. Η τελετή απονομής επάθλων θα διεξαχθεί στο Δημαρχείο Κηφισιάς στις 15:30.