Διάβασα στο τοπικό μπλοκ "ελεύθερη φωνή των πολιτών" ( http://eleutherifoni.blogspot.com ) την ανάρτηση της 17/11/2011 με τίτλο "Σημαντική διάκριση για το Δημήτρη Ματθαίο στο ράλι της Πορταριάς" ( http://eleutherifoni.blogspot.com/2011/11/blog-post_9912.html ) και γέλασα μέχρι δακρύων!
Σαν παλιότερος οδηγός αγώνων με πολλές διακρίσεις, σαν ενεργό μέλος του Συλλόγου Ιδιοκτήτων Σπορ Αυτοκινήτων και της Evia Off Road Team, καθώς και με την εμπειρία του κριτή αγώνων αυτοκινήτου, θέλω να σας ενημερώσω ότι η 2η θέση ανάβασης Πορταριάς για τον κ. Ματθαίο που αναφέρετε στην σχετική ανάρτηση το μπλοκ "ελεύθερη φωνή των πολιτών" δεν ισχύει (άσχετα με το τι ισχυρίζεται ο ίδιος για δικούς του λόγους...).
Σύμφωνα με την Ο.Μ.Α.Ε. (Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος) και την ΕΘ.Ε.Α. (Εθνική Επιτροπή Αγώνων) τα αποτελέσματα της 31ης ανάβασης Πορταριάς, που έγινε την 24 - 25 Σεπτεμβρίου 2011, έχουν ως εξής:
Σύμφωνα με την Ο.Μ.Α.Ε. (Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος) και την ΕΘ.Ε.Α. (Εθνική Επιτροπή Αγώνων) τα αποτελέσματα της 31ης ανάβασης Πορταριάς, που έγινε την 24 - 25 Σεπτεμβρίου 2011, έχουν ως εξής:
Τα αποτελέσματα αγώνα της 25/9/2001 για τον κ.Ματθαίο είναι:
Ομάδα Α: Θέση 26η - Νούμερο 23 - Χρόνος 4:43.33
Ομάδα Α έως 2 λίτρα: Θέση 22η - Νούμερο 23 - Χρόνος 4:43.13
Κλάση Α/5 & Ε/Α4: Θέση 8η - Νούμερο 23 - Χρόνος 4:43.13
Τα αποτελέσματα δοκιμαστικών της 24/9/2011 για τον κ. Ματθαίο είναι:
Σκέλος δοκιμών Α: Θέση 20η - Νούμερο 23 - Χρόνος 2:27.10
Σκέλος δοκιμών Β: Θέση 19η - Νούμερο 23 - Χρόνος 2:22.01
Στην επίσημη σελίδα της Ο.Μ.Α.Ε. - ΕΘ.Ε.Α. ( http://www.omae-epa.gr ) υπάρχουν τα αντίστοιχα επίσημα αποτελέσματα του αγώνα ( http://www.omae-epa.gr/ pressrelease/375 ).
Ομάδα Α έως 2 λίτρα: Θέση 22η - Νούμερο 23 - Χρόνος 4:43.13
Κλάση Α/5 & Ε/Α4: Θέση 8η - Νούμερο 23 - Χρόνος 4:43.13
Τα αποτελέσματα δοκιμαστικών της 24/9/2011 για τον κ. Ματθαίο είναι:
Σκέλος δοκιμών Α: Θέση 20η - Νούμερο 23 - Χρόνος 2:27.10
Σκέλος δοκιμών Β: Θέση 19η - Νούμερο 23 - Χρόνος 2:22.01
Στην επίσημη σελίδα της Ο.Μ.Α.Ε. - ΕΘ.Ε.Α. ( http://www.omae-epa.gr ) υπάρχουν τα αντίστοιχα επίσημα αποτελέσματα του αγώνα ( http://www.omae-epa.gr/
Τώρα που την είδε ο κ. Ματθαίος την 2η θέση, χωρίς καν να είναι στην εξάδα, δεν ξέρω... "Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε" ή καλύτερα "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια" (αφού δεν μπορεί να πηδήξει για να τα φτάσει...).
Τέλος, εντελώς πληροφοριακά, υπάρχει και άλλος παλιότερος ενεργός οδηγός αγώνων αυτοκινήτου με το όνομα Δ. Ματθαίος με παραπλήσιο τύπο αυτοκινήτου!
Τέλος, εντελώς πληροφοριακά, υπάρχει και άλλος παλιότερος ενεργός οδηγός αγώνων αυτοκινήτου με το όνομα Δ. Ματθαίος με παραπλήσιο τύπο αυτοκινήτου!
Η φωτογραφίες είναι από το Photo Rally Press ( http://www.photorallypress.gr ) με όλους τους συμμετέχοντες του αγώνα ( http://www.photorallypress.gr/index.php?option=com_zoom&Itemid=41&catid=934&PageNo=7 ). Φωτογραφίες με το κ. Ματθαίο από την απονομή, πάνω στο βάθρο τον νικητών, μην αναζητήσετε γιατί δεν υπάρχουν... Τυχαίο; δεν νομίζω!
Παραθέτω όλο το σχετικό κείμενο της ανάρτησης:"Η μεγάλη του αγάπη για το αυτοκίνητο και τους αγώνες ταχύτητας δεν κρύβεται γι’ αυτό και συμμετέχει στους περισσότερους αγώνες ράλι που γίνονται στη χώρας . Ο λόγος για το Δημήτρη Ματθαίο από την Ιστιαία, που πριν από λίγο καιρό σημείωσε μεγάλη επιτυχία, αφού κατετάγη στη δεύτερη θέση στον αγώνα ταχύτητας ανάβαση Πορταριάς στον οποίο συμμετείχε με Peugeat rally."
Κατά την γνώμη μου, αγάπη για το αυτοκίνητο και τους αγώνες είναι να αποδέχεσαι την ήτα όσο και την νίκη προσπαθώντας ποιο δυνατός για το καλύτερο αποτέλεσμα μετέπειτα. Εξάλλου η συμμετοχή σε έναν τέτοιο αγώνα και ο συναγωνισμός με "μεγάλα ονόματα" είναι από μόνα τους μια νίκη και μια τεράστια εμπειρία, ιδίως για "φτωχούς" επαρχιώτες οδηγούς με μηδαμινούς χορηγούς.
Jimmys, διαχειριστής του Evia Off Road Team Blog.
Jimmys, διαχειριστής του Evia Off Road Team Blog.