Ο τέταρτος αγώνας του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ ήταν το 33ο Ολυμπιακό Ράλλυ που διοργάνωσε για μια ακόμη φορά με επιτυχία η Α.Ο.Λ.Α.Π. Ο αγώνας ξεκίνησε χθες από την κεντρική πλατεία του Πύργου παρουσία εκατοντάδων θεατών σε μια όμορφη εκδήλωση και το «κυρίως πιάτο» ήταν σήμερα με τα δύο περάσματα από τις δύο ειδικές που συνέθεσαν έτσι την εικόνα του αγώνα με τέσσερις ειδικές διαδρομές.
Νικητές ήταν οι Γιάννης Παπαδημητρίου – Μαρία Κυρλαγκίτση με Mitsubishi EVO IX οι οποίοι ουσιαστικά δεν συνάντησαν δυσκολία και πήραν τις τρείς από τις τέσσερις ειδικές «αφήνοντας» την τελευταία για τον Λάμπρο Κύρκο.
Οι Κύρκος – Πολυζώης με Mitsubishi EVO IX έχασαν την ευκαιρία να πάρουν την τρίτη τους νίκη στους τέσσερις φετινούς αγώνες, ωστόσο δεδομένων των συμμετοχών του Ολυμπιακού Ράλλυ οι βαθμολογικές τους απώλειες δεν ήταν και τόσο σημαντικές στο δρόμο για τον τίτλο. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γιάννης Μπαντούνας – Κώστας Σουκούλης με Mitsubishi EVO VI εκπροσωπώντας την τοπική Λέσχη και πραγματοποιώντας ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα κάτι που εξάλλου ισχύει και για τους τέταρτους γενικής, (επίσης τοπικό πλήρωμα) Στέλιο Λαϊνόπουλο – Γιώργο Πισιμάνη με Subaru Impreza.
Την τρίτη θέση στην Ομάδα Ν πήραν οι Διονύσης Σπανός – Σωτήρης Γκότοβος με Subaru Impreza που ήταν πέμπτοι γενικής, ενώ μια ακόμη συμμετοχή στην Α8 τρίτη με βάση τους χρόνους όσων ολοκλήρωσαν ήταν οι Αντώνης Γιοβάς – Κώστας γρηγοριάδης με Mitsubishi EVO VIII. Στη μάχη της F3 και της F2 οι Χαράλαμπος Γαζετάς – Γιώργος Φασκιώτης με Opel Corsa S1600 επικράτησαν και στις δύο κατηγορίες, αφήνοντας στη δεύτερη θέση και πρώτους στην κλάση Α5 τους Δημήτρη Τσαπέκη – Δημήτρη Κοκκινάκη με Toyota Yaris.
Ο Γιάννης Μποζιονέλος με τον Βαγγέλη Παναρίτη στο διπλανό μπάκετ του Ford Escort MKII ήταν ταχύτερος στην κατηγορία Ε και τρίτος στην F2, ενώ τρίτος στην F3 ήταν ο Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης με τον Λεωνίδα Μαχαίρα δίπλα του στο Peugeot 206 Kit Car. Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα ήταν αυτή των Δημήτρη Ψύλλου – Κώστα Κόντου με Mitsubishi EVO X που είχαν έξοδο στην πρώτη ειδική του αγώνα, καθώς και εκείνη των «Pazonen» - Βασίλη Κούγια με Toyota Yaris ολοκλήρωσαν και την τελευταία ειδική αλλά δεν κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό εγκαταλείποντας από κινητήρα.