Ολοκληρώθηκε η Ανάβαση Πορταριάς που διοργάνωσε η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου στη πασίγνωστη και φιλόξενη διαδρομή. Ο αγώνας ήταν ο έβδομος φετινός και μετά την ατυχία στις δοκιμές, όταν σε ένα σπίτι κοντά στη διαδρομή ξέσπασε πυρκαγιά με αποτέλεσμα να μην ολοκληρωθεί η διαδικασία, το «κυρίως πιάτο» σερβιρίστηκε κανονικά χωρίς προβλήματα πέραν των μηχανικών και ελάχιστων εξόδων. Κάπως έτσι δεν υπήρξαν και πολλές καθυστερήσεις οι οποίες πάντα απασχολούν τους αγωνιζόμενους στις αναβάσεις, έτσι όλα κύλησαν ομαλά.
Στην Ομάδα Α νικητής ήταν ο Αργύρης Τσούλος με το Mitsubishi EVO VIII που είχε μονομαχία με τον Αντώνη Χατζηβασιλείου με το Seat Cordoba WRC και από την οποία έλειψε ο Μιχάλης Ευθυμίου ο οποίος δεν αγωνίστηκε. Στο πρώτο σκέλος ο Χατζηβασιλείου ήταν πολύ κοντά, όμως στο δεύτερο ο Τσούλος ξέφυγε και πήρε τη διαφορά που του έδωσε τη νίκη. Ο Τσούλος πήρε βεβαίως και την κλάση Α8 ενώ στην Α7 επικράτησε ο Χρήστος Μάντεσης με Honda Civic Type-R αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Στράτο Φωτεινέλη με Renault Clio Ragnotti. Στην Α6 και στα δίλιτρα της κατηγορίας ο Κώστας Παπαχρήστος με τον Ανδρέα Ντόφη είχαν μάχη μεταξύ τους μέχρι το φινάλε, με τα δύο Citroen Saxo VTS και η τελική διαφορά του ενός δευτερολέπτου αποδεικνύει πόσο έντονη ήταν αυτή. Στο πρώτο σκέλος ταχύτερος ήταν ο Ντόφης, ενώ στο δεύτερο ο Παπαχρήστος ο οποίος μάλιστα πήρε μεγαλύτερη διαφορά έτσι πήρε και τη νίκη. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί πως στο πρώτο σκέλος ο Σταμάτης Κατσίμης δεν κατάφερε να τερματίσει παρόλα αυτά στο ενδιάμεσο χρονομετρημένο πέρασε ταχύτερα και από τους δύο. Στην Α5 επικράτησε ο «Chocos» με το VW Polo και τον ακολούθησε από απόσταση ο Θανάσης Μπάτρης με Peugeot 106 Kit Car.
Στην Ομάδα Ν που είχε και πάλι λίγες συμμετοχές αλλά αυτή τη φορά περισσότερες από 4-5, η νίκη πήγε σχετικά εύκολα στον Διαμαντή Τζαμπάζη που για μια ακόμη φορά ήταν μόνος του στη Ν4. Πίσω του είχαμε ξανά τη σχετική μάχη στα δίλιτρα και στη Ν2, μόνο που αυτή τη φορά ο Γιώργος Ζαχαριάδης φάνηκε να παίρνει ανάσα από τον ανταγωνισμό αφού η διαφορά των σχεδόν δύο δευτερολέπτων είναι από τις μεγάλες της κλάσης. Πίσω του με άλλα δύο Peugeot 106 ολοκλήρωσαν οι Αποστόλης Βλάχος και Παναγιώτης Σμυρναίος επίσης με πολύ μικρή διαφορά μεταξύ τους. Στην Ομάδα Ε με τις καλύτερες επιδόσεις της ημέρας ο Λεωνίδας Κύρκος ολοκλήρωσε έναν ακόμη αγώνα νικητής και αυτός ήταν ο τέταρτος φετινός που τον φέρνει ακόμη πιο κοντά στον τίτλο και επισήμως. Πίσω του νικητής στα δίλιτρα και δεύτερος γενικής ήταν ο Τρύφωνας Χασάπης που επέστρεψε έπειτα από καιρό και το έκανε με νίκη, παίρνοντας και την κλάση Ε10. Πάντως και ο Κώστας Κουνιάκης με το άλλο Citroen AX και ο Παρασκευάς Φούρλας με το Honda Civic ήταν πολύ κοντά στον Χασάπη ο οποίος ίδρωσε αρκετά για την επιτυχία του αυτή. Πίσω και από τους τρεις της Ε10 βρέθηκαν οι ταχύτεροι και της Ε12 και της Ε11. Στην Ε12 ήταν ο Δημήτρης Περήφανος με Ford Sierra ακολουθούμενος από τον Δημήτρη Κακαράντζα με BMW E36, ενώ στην Ε11 ο Παναγιώτης Μπιμπίκας με το VW Golf πήρε την κλάση και ήταν έκτος γενικής με τον Λάμπρο Αγγελάκη να είναι πίσω του και τον Θανάση Κουρνιάτη μια θέση πιο χαμηλά με δύο Ford Escort.
Τέλος στον αγώνα συμμετείχαν και αρκετές και αρκετά ενδιαφέρουσες συμμετοχές στην Formula Saloon. Εκεί νικητής αναδείχθηκε ο Τάκης Καμπύλης με το Audi A4 STW, ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο που ήρθε από τις ισπανικές αναβάσεις όπου είχε αρκετούς τίτλους και έδειξε την ταχύτητά του και τις δυνατότητες που έχει με αυτό ο έμπειρος οδηγός, ενώ μια θέση πιο πίσω βρέθηκε με το VW Scirocco πρώτης γενιάς ο ταύρος Σταμέλος. Στα turbo της Saloon νικητής ήταν ο Γρηγόρης Δράκας με Toyota Starlet.