Mε τις 12 συμμετοχές από τη Βουλγαρία στον αγώνα, συμπληρώθηκαν ήδη 21 συμμετοχές στην κατηγορία Ζ1 Open, ένα πραγματικό ρεκόρ, τόσο για τον αγώνα όσο και για το είδος αυτό στην Ελλάδα. Ο αριθμός αυτός βάζει πραγματικά φωτιά στην κατηγορία, αφού ανάμεσα στους 21 οι περισσότεροι είναι ικανοί για τη νίκη.
Οι Σιούτης/Μακρής έχουν κερδίσει δύο φορές τον αγώνα και επανέρχονται με ένα εξελιγμένο Suzuki Jimny 1.8, ικανοί για όλα. Κύριο πλεονέκτημά τους οι επιδόσεις στους 24ωρους αγώνες.
Ο Χρήστος Κύρτσος, νικητής το 2009, ετοιμάζει με νέο κινητήρα το Bowler με το οποίο εντυπωσίασε πέρσι πριν εγκαταλείψει από μηχανικά προβλήματα. Με δεδομένη την απίστευτη ταχύτητά του, βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για μία ακόμη νίκη.
O Δημήτρης Χρήστου, νικητής της κατηγορίας rally το 2009, επανέρχεται με τον πολύπειρο και με διεθνείς συμμετοχές Δημήτρη Αμαξόπουλο στο δεξί κάθισμα του καλοστημένου Mitsubishi Pajero V20 Rallye, διεκδικώντας τη νίκη με κύριο όπλο την εμπειρία τους.
Οι Trayanov/Marinkov, νικητές το 2010 και πρώτοι φέτος στο Evia Rally Raid, οδηγώντας το κλασικό πλέον Toyota Land Cruiser, έρχονται στην Ελλάδα με στόχο τη συνέχιση της… κυριαρχίας τους στην χώρα μας και την πρώτη θέση στο Balkan Off Road Cup.
Οι Lagadov/Nikolov, νικητές του Balkan Off Road Marathon 2011, με ένα πανίσχυρο Mitsubishi Pajero EVO, έρχονται να διεκδικήσουν για πρώτη φορά τη νίκη και την κορυφή της βαθμολογίας του Balkan Off Road Cup.
Οι Ηristov/Todorova, κλασικοί πρωταγωνιστές στα ATVs, συνδυάζουν ικανότητες σε οδήγηση και πλοήγηση, οδηγώντας το εξελιγμένο Mitsubishi Pajero V20 T1 του Ivo Varbanov. Αποτελούν σίγουρα ένα από τους διεκδικητές της νίκης.
Οι Παλάσκας/Ζαχαρίου, νικητές της κατηγορίας τους στο Off Road Rally Greece και με συμμετοχές σε μεγάλους αγώνες Baja του εξωτερικού, έρχονται με ένα πολύ εξελιγμένο Mitsubishi Pajero V20 T1, το καλύτερο αυτοκίνητο του αγώνα μέχρι στιγμής, να διεκδικήσουν τη νίκη και να μαζέψουν εμπειρίες εν’ όψη της συμμετοχής τους στο Africa Eco Race το Γενάρη.
Οι πρωταθλητές Ελλάδος στο 4Χ4, τα δύο τελευταία χρόνια, Κουτσουμπός/Λαμπρινός και Δημητριάδης/Κάλφας, κυρίαρχοι των αγώνων του είδους στη χώρα μας τελευταία, έρχονται για να σταματήσουν τον Trayanov και να σημειώσουν την πρώτη τους νίκη στον αγώνα με δύο εξελιγμένα Suzuki: ένα Vitara 2.0 και ένα Jimny 1.6. Σίγουρα από τις πιο σοβαρές υποψηφιότητες για τη νίκη.
Και βέβαια κανείς δε μπορεί να βγάλει εκτός… υπολογισμού τον άνθρωπο «αγώνες 4Χ4» στην Ελλάδα, Στέφανο Αττάρτ, κυρίαρχο για πολλά χρόνια στο χώρο, νικητή γενικής στο Off Road Rally Greece και πολλαπλά πρωταθλητή Ελλάδας 4Χ4, που θα συμμετάσχει με ένα Mini Countryman και συνοδηγό τον πολύπειρο στους 24ωρους αγώνες Βαγγέλη Ασπρόμουγγο.
Στο ίδιο… καζάνι βράζουν σίγουρα οι Μαρδάς/Ανδρεόπουλος (Suzuki Jimny 1.6), με κύριο όπλο την αποδεδειγμένη ταχύτητά τους, οι κυπελούχοι της Ζ2 το 2010 Σταματάκης/Τσαλιγόπουλος με Suzuki Jimny, η Αριάδνη Γερασιμίδου με το πολύ καλό Daihatsu Terios της αντιπροσωπείας, οι Γιαννακούλης/Κυριακούδης με ένα full T1 Mercedes G εξελιγμένο στη ORC στη Γερμανία, οι Ούγγροι Sólyom/Galbács με το πολύ εξελιγμένο ΚIA Sportage I (Hawkia) της T1, οι Παπανικολάου/Κάτσος με το γρήγορο Ford Maverick 3.0, o Παναγιώτης Υπέρμαχός με ένα Subaru Forester και βέβαια οι υπόλοιποι Βούλγαροι με τα εξελιγμένα Mitsubishi Pajero.
Είναι σχεδόν βέβαιο ότι τα χρονόμετρα θα πάρουν φωτιά και η νίκη θα κριθεί στα σημεία των 830 χιλιομέτρων των 5 ειδικών του Cooper 24 Ώρες Off Road 2011. Και να φανταστεί κανείς ότι οι συμμετοχές είναι ακόμη ανοιχτές και θα παραμείνουν για 2 ακόμη μήνες !