Ολοκληρώθηκε η 10η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου στη δροσερή Γορτυνία που αποτέλεσε
και φέτος το καλοκαίρι προορισμό για τον ετήσιο φιλικό αγώνα του θεσμού. Από τον Αντώνη Χατζηβασιλείου ήρθε η καλύτερη επίδοση της ημέρας, καθώς ο οδηγός έφερε το Seat Cordoba WRC στην πρώτη θέση της Ομάδας Α, αφήνοντας δεύτερο τον Αργύρη Τσούλο με το Mitsubishi EVO IX. Στην Α7 η επικράτηση του Χρήστου Μάντεση ήταν εύκολη με τον οδηγό του Honda Civic Type-R να κατακτά φυσικά και τη νίκη στα δίλιτρα της κατηγορίας, ενώ στην Α6 ο Χρήστος Παραβάντης επικράτησε στη μάχη των Peugeot 106 Rallye με τον Νίκο Γιαννακόπουλο. Στην Α5 ο Γιώργος Μαρίνος ήταν ο μοναδικός της κλάσης που έπεσε και στα δύο σκέλη κάτω από τα δύο λεπτά, έτσι δεν είχε κανένα πρόβλημα να πάρει τη νίκη. Στην Ομάδα Ε είχαμε έκπληξη, τουλάχιστον σε σχέση με όσα περιμέναμε βάσει των δοκιμών και μάλιστα με πολύ ιδιαίτερη εξέλιξη, καθώς αμφότεροι οι διεκδικητές της νίκης δεν κατάφεραν να κάνουν το δεύτερο πέρασμα. Ο λόγος για τους Σπύρο Παπαδόπουλο (Ford Escort Cosworth) και Κωνσταντίνο Τσαφαρά (Lancia Delta Integrale) οι οποίοι είχαν μεταξύ τους μόλις πέντε δέκατα διαφορά στο πρώτο σκέλος, αλλά κανείς από τους δύο δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το δεύτερο. Έτσι νικητής αναδείχθηκε ο Ανδρέας Χριστόπουλος με Opel Ascona και δεύτερος ήταν ο Ανδρέας Μελιγκώνης με Opel Kadett GTE. Το δίδυμο ήταν στην κορυφή και στα δίλιτρα της κατηγορίας καθώς και στην κλάση Ε11, ενώ στην Ε12 επικράτησε τελικά ο Σωτήρης Χαραλαμπόπουλος (Opel Ascona 400) εμπρός από τον Χαράλαμπο Ασημακόπουλο (Ford Sierra Cosworth). Στην Κλάση Ε10 νικητής ήταν ο Κώστας Κουνιάκης με μικρή διαφορά από τον Τρύφωνα Χασάπη και τη μεταξύ τους μάχη με τα δύο Citroen AX να κρίνεται στο πρώτο σκέλος ουσιαστικά, ενώ στην Κλάση Ε9 η νίκη πήγε στον Χαράλαμπο Ροϊδόπουλο.
Η Ομάδα Ν δεν προσμέτρησε καθώς συμμετείχαν μόλις τέσσερα αυτοκίνητα εκ των οποίων το ταχύτερο ήταν το Peugeot 106 με τον Γιάννη Ιωαννίδη στο τιμόνι. Αντίθετα η Formula Saloon είχε έξι εκκινήσαντες οι οποίοι πήραν κατάταξη και μάλιστα είχε και τη μοναδική έντονη μονομαχία του αγώνα. Σε αυτήν νικητής ήταν ο Παναγιώτης Δούβαλης με BMW E30 που άφησε πίσω του τον Γιώργο Παναγόπουλο με ίδιο αυτοκίνητο.
Η Ομάδα Ν δεν προσμέτρησε καθώς συμμετείχαν μόλις τέσσερα αυτοκίνητα εκ των οποίων το ταχύτερο ήταν το Peugeot 106 με τον Γιάννη Ιωαννίδη στο τιμόνι. Αντίθετα η Formula Saloon είχε έξι εκκινήσαντες οι οποίοι πήραν κατάταξη και μάλιστα είχε και τη μοναδική έντονη μονομαχία του αγώνα. Σε αυτήν νικητής ήταν ο Παναγιώτης Δούβαλης με BMW E30 που άφησε πίσω του τον Γιώργο Παναγόπουλο με ίδιο αυτοκίνητο.