Ήταν Μάρτιος του 2008 όταν το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων συγκέντρωσε τους συμμετέχοντες
του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας για έναν αγώνα του θεσμού. Τότε στην πρεμιέρα του 2008 τα μηνύματα ήταν θετικά, οι εντυπώσεις όλων ήταν πως κάτι μπορεί να γίνει για το πρωτάθλημα ταχύτητας και πως με τις σωστές βάσεις σε ένα σωστό χώρο υπάρχει ελπίδα. Τώρα λίγες ώρες πριν τον 3ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος οι εντυπώσεις όλων εξακολουθούν να είναι πως αν υπάρξει ο σωστός χώρος μπορεί να γίνει το πρώτο βήμα για να προχωρήσει ο θεσμός παραπέρα.
Ο σωστός χώρος είναι το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων αναμφίβολα και έπειτα από τόσο καιρό είναι και πάλι διαθέσιμο χάρη στις συντονισμένες προσπάθειες όλων των φορέων που εμπλέκονται στη συγκεκριμένη διοργάνωση και όχι μόνο. ΟΜΑΕ, Start Line, ιδιοκτήτης της πίστας καθώς και τοπικές αρχές αλλά και οι οδηγοί με το δικό τους όργανο, το ΣΟΑΑ έβαλαν όλοι ένα λιθαράκι προκειμένου η πίστα να είναι διαθέσιμη ξανά και να γεμίσει από τους ήχους των αγωνιστικών. Μια καλή ευκαιρία λοιπόν για τους Έλληνες θεατές να θυμηθούν πως το πρωτάθλημα ταχύτητας είναι μια δική τους διοργάνωση ξεκινά το Σάββατο το πρωί όταν θα αρχίσουν οι ελεύθερες δοκιμές των τριών κατηγοριών.
Οι κατηγορίες είναι η Sport, η Open και αυτή των Ιστορικών. Στην πρώτη, τα Citroen AX των Τρύφωνα Χασάπη και Δημήτρη Λούκου είναι η πρώτη ένδειξη πως θα δούμε ενδιαφέρουσες μονομαχίες. Η άλλη είναι μαχητικότητα του Γιάννη Τασιόπουλου και του Σταμάτη Κατσίμη με το Citroen Saxo και το Honda Civic αντιστοίχως, τα οποία αν κινηθούν ανεπηρέαστα από προβλήματα είναι τουλάχιστον πολύ θεαματικά.
Στην Open ο Δημήτρης Λούκος θα έχει στα χέρια του το Nissan Primera BTCC όπως και στην Τρίπολη πριν μερικές εβδομάδες. Απέναντί του θα βρει και τον Αντώνη αλλά και τον Κωνσταντίνο Αθυμαρίτη με τη Lancia Integrale και το Ford Sierra αντίστοιχα, ενώ η πανέμορφη BMW M3 GTR του Βασίλη Τσώκου είναι από τις πιο σημαντικές προσθήκες που έχει δεχτεί το πρωτάθλημα ταχύτητας εδώ και καιρό. Μάλιστα το σπασμένο μοτέρ στη Ριτσώνα έχει αφήσει και την όρεξη στα ύψη. Ο Παναγιώτης Ευθυμίου μετά τα track days με την BMW M3 τώρα θα δώσει το παρών και σε επίσημο αγώνα στα Μέγαρα, τον πρώτο της καριέρας του, ενώ ο αειθαλής Dobermann έρχεται με φόρα από τη νίκη στην Τρίπολη.
Τέλος ο στυλοβάτης των Ιστορικών συγκεντρώνει και πάλι τις περισσότερες συμμετοχές, 12 στον αριθμό με τους γνωστούς και μη εξαιρετέους συμμετέχοντες να πλαισιώνονται και από άλλες συμμετοχές που ελπίζουμε να τους δούμε χωρίς προβλήματα. Στην κατηγορία των πρώτων ανήκουν οι Γιάννης Εδιπίδης, Μάριος Σταφυλοπάτης, Βασίλης Γόντικας και Ανδρέας Καροτσιέρης, ενώ στους δεύτερους ανήκουν οι Χρήστος Αναστασιάδης, Κώστας Καπουρελάκος και Γιώργος Λιάγγας.
Ασφαλώς δεν πρέπει να παραλείψουμε και το GTCC το θεσμό των clubs αυτοκινήτων που φέτος έχει τη σφραγίδα της επίσημης διοργάνωσης και αποτελεί πεδίο συναγωνισμού και θεάματος για ανθρώπους που είτε λόγω συνθηκών, είτε κατ’ επιλογήν απέχουν από το πρωτάθλημα. Στον τρίτο αγώνα που συνοδεύει και πάλι τον αντίστοιχο αγώνα ταχύτητας, έχουν συγκεντρωθεί περισσότερες από 90 συμμετοχές σε δέκα κατηγορίες. Οι αγώνες είναι απογευματινοί.
Το πρόγραμμα του Σαββάτου ξεκινά στις 10:30 με τις ελεύθερες δοκιμές της κατηγορίας Sport, 35 λεπτά αργότερα στην πίστα μπαίνουν τα Ιστορικά και στις 11:40 είναι η σειρά της Open. Οι κατατακτήριες δοκιμές, διάρκειας 25 λεπτών για κάθε κατηγορία ξεκινούν στις 12:15 για την Sport, στις 12:45 για τα Ιστορικά και στις 13:15 για την Open. Το Σάββατο από τις 14:00 μέχρι τις 16:00 οι συμμετέχοντες στο GTCC θα κάνουν αναγνώριση της διαδρομής.
Το πρόγραμμα της Κυριακής περιλαμβάνει από ένα warm up 10 λεπτών για κάθε κατηγορία από τις 09:30 μέχρι τις 10:10. Ο αγώνας της Sport θα είναι 25 γύρων και θα ξεκινήσει στις 10:30, ενώ τα Ιστορικά θα στηθούν στην εκκίνηση στις 11:15 για έναν αγώνα 15 γύρων. Το πρόγραμμα κλείνει με την Open και έναν αγώνα 20 γύρων ο οποίος θα ξεκινήσει στις 11:55. Οι αναγνωρίσεις του GTCC θα αρχίσουν στις 12:40 ενώ τα περάσματα των αυτοκινήτων στις 13:35.
Ο σωστός χώρος είναι το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων αναμφίβολα και έπειτα από τόσο καιρό είναι και πάλι διαθέσιμο χάρη στις συντονισμένες προσπάθειες όλων των φορέων που εμπλέκονται στη συγκεκριμένη διοργάνωση και όχι μόνο. ΟΜΑΕ, Start Line, ιδιοκτήτης της πίστας καθώς και τοπικές αρχές αλλά και οι οδηγοί με το δικό τους όργανο, το ΣΟΑΑ έβαλαν όλοι ένα λιθαράκι προκειμένου η πίστα να είναι διαθέσιμη ξανά και να γεμίσει από τους ήχους των αγωνιστικών. Μια καλή ευκαιρία λοιπόν για τους Έλληνες θεατές να θυμηθούν πως το πρωτάθλημα ταχύτητας είναι μια δική τους διοργάνωση ξεκινά το Σάββατο το πρωί όταν θα αρχίσουν οι ελεύθερες δοκιμές των τριών κατηγοριών.
Οι κατηγορίες είναι η Sport, η Open και αυτή των Ιστορικών. Στην πρώτη, τα Citroen AX των Τρύφωνα Χασάπη και Δημήτρη Λούκου είναι η πρώτη ένδειξη πως θα δούμε ενδιαφέρουσες μονομαχίες. Η άλλη είναι μαχητικότητα του Γιάννη Τασιόπουλου και του Σταμάτη Κατσίμη με το Citroen Saxo και το Honda Civic αντιστοίχως, τα οποία αν κινηθούν ανεπηρέαστα από προβλήματα είναι τουλάχιστον πολύ θεαματικά.
Στην Open ο Δημήτρης Λούκος θα έχει στα χέρια του το Nissan Primera BTCC όπως και στην Τρίπολη πριν μερικές εβδομάδες. Απέναντί του θα βρει και τον Αντώνη αλλά και τον Κωνσταντίνο Αθυμαρίτη με τη Lancia Integrale και το Ford Sierra αντίστοιχα, ενώ η πανέμορφη BMW M3 GTR του Βασίλη Τσώκου είναι από τις πιο σημαντικές προσθήκες που έχει δεχτεί το πρωτάθλημα ταχύτητας εδώ και καιρό. Μάλιστα το σπασμένο μοτέρ στη Ριτσώνα έχει αφήσει και την όρεξη στα ύψη. Ο Παναγιώτης Ευθυμίου μετά τα track days με την BMW M3 τώρα θα δώσει το παρών και σε επίσημο αγώνα στα Μέγαρα, τον πρώτο της καριέρας του, ενώ ο αειθαλής Dobermann έρχεται με φόρα από τη νίκη στην Τρίπολη.
Τέλος ο στυλοβάτης των Ιστορικών συγκεντρώνει και πάλι τις περισσότερες συμμετοχές, 12 στον αριθμό με τους γνωστούς και μη εξαιρετέους συμμετέχοντες να πλαισιώνονται και από άλλες συμμετοχές που ελπίζουμε να τους δούμε χωρίς προβλήματα. Στην κατηγορία των πρώτων ανήκουν οι Γιάννης Εδιπίδης, Μάριος Σταφυλοπάτης, Βασίλης Γόντικας και Ανδρέας Καροτσιέρης, ενώ στους δεύτερους ανήκουν οι Χρήστος Αναστασιάδης, Κώστας Καπουρελάκος και Γιώργος Λιάγγας.
Ασφαλώς δεν πρέπει να παραλείψουμε και το GTCC το θεσμό των clubs αυτοκινήτων που φέτος έχει τη σφραγίδα της επίσημης διοργάνωσης και αποτελεί πεδίο συναγωνισμού και θεάματος για ανθρώπους που είτε λόγω συνθηκών, είτε κατ’ επιλογήν απέχουν από το πρωτάθλημα. Στον τρίτο αγώνα που συνοδεύει και πάλι τον αντίστοιχο αγώνα ταχύτητας, έχουν συγκεντρωθεί περισσότερες από 90 συμμετοχές σε δέκα κατηγορίες. Οι αγώνες είναι απογευματινοί.
Το πρόγραμμα του Σαββάτου ξεκινά στις 10:30 με τις ελεύθερες δοκιμές της κατηγορίας Sport, 35 λεπτά αργότερα στην πίστα μπαίνουν τα Ιστορικά και στις 11:40 είναι η σειρά της Open. Οι κατατακτήριες δοκιμές, διάρκειας 25 λεπτών για κάθε κατηγορία ξεκινούν στις 12:15 για την Sport, στις 12:45 για τα Ιστορικά και στις 13:15 για την Open. Το Σάββατο από τις 14:00 μέχρι τις 16:00 οι συμμετέχοντες στο GTCC θα κάνουν αναγνώριση της διαδρομής.
Το πρόγραμμα της Κυριακής περιλαμβάνει από ένα warm up 10 λεπτών για κάθε κατηγορία από τις 09:30 μέχρι τις 10:10. Ο αγώνας της Sport θα είναι 25 γύρων και θα ξεκινήσει στις 10:30, ενώ τα Ιστορικά θα στηθούν στην εκκίνηση στις 11:15 για έναν αγώνα 15 γύρων. Το πρόγραμμα κλείνει με την Open και έναν αγώνα 20 γύρων ο οποίος θα ξεκινήσει στις 11:55. Οι αναγνωρίσεις του GTCC θα αρχίσουν στις 12:40 ενώ τα περάσματα των αυτοκινήτων στις 13:35.