Αγώνα από το παρελθόν θύμισε η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις, με ανθρώπους και μηχανές να γνωρίζουν το αληθινά σκληρό πρόσωπο των ελληνικών ειδικών διαδρομών.
Χθες τα πληρώματα είχαν μπροστά τους ένα «μαραθώνιο», αφού ξεκίνησαν από το Λουτράκι και έφτασαν μέχρι το νομό Φθιώτιδας, κάνοντας συνολικά έξι ειδικές διαδρομές πριν επιστρέψουν στη «βάση» τους, στο Michelin Service Park στο Λουτράκι. Νωρίτερα η μοναδική τους στάση ήταν στα Καμένα Βούρλα, στο remote service της πρώτης ημέρας του αγώνα. Όπως ήταν λογικό, η σειρά εκκίνησης έπαιξε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση των αποτελεσμάτων. Ο Petter Solberg με το Citroen DS3 WRC αποδείχτηκε ο μεγάλος πρωταγωνιστής της ημέρας, αφού κατάφερε να μείνει μακριά από προβλήματα, ενώ, κερδίζοντας τις τέσσερις από τις έξι ειδικές της ημέρας, δικαίως ολοκλήρωσε επικεφαλής της κατάταξης, και μάλιστα με μια σημαντική διαφορά (51,6 δλ.) από τον 2ο, Sebastien Loeb. Ο Γάλλος επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχασε χρόνο ανοίγοντας το δρόμο καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και καθυστερώντας εξαιτίας ενός κλαταρισμένου ελαστικού στην ειδική διαδρομή Θήβα 2. Ωστόσο, στη 2η θέση αναρριχήθηκε μόλις στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας (Μαυρολίμνη), όταν οι Mikko Hirvonen και Sebastien Ogier έκοψαν ρυθμό -λίγο πριν από το τέλος-, ώστε να έχουν μια καλύτερη σειρά εκκίνησης στο αυριανό σκέλος. Έτσι, ο Hirvonen, που ακολούθησε ένα σταθερό ρυθμό, ολοκλήρωσε 3ος, όντας σε θέση ισχύος σε σχέση με τους δύο προπορευόμενους αντίπαλους του, ενώ ο Ogier, ο οποίος είχε πρόβλημα με το στήσιμο του αυτοκινήτου το πρωί, αλλά βελτίωσε τις επιδόσεις του το απόγευμα, βρίσκεται μόλις 1,9 δλ. πίσω από τον Φινλανδό, στην 4η θέση. Άτυχος στάθηκε ο Jari-Matti Latvala, ο οποίος στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας ήταν 2ος. Ωστόσο, ένα σπασμένο διαφορικό στην τελευταία ειδική ανέκοψε την προσπάθειά του, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να πέσει στην 8η θέση της κατάταξης. Την πρώτη 6άδα συμπληρώνουν οι Henning Solberg και Matthew Wilson, την ώρα που ο νεαρός Εσθονός Ott Tanak είναι επικεφαλής στο SWRC και 7ος στη Γενική.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι στους άτυχους της σημερινής ημέρας συμπεριλαμβάνεται ο Έλληνας Λάμπρος Αθανασούλας, που με τον Νίκο Ζακχαίο εγκατέλειψαν μόλις στη δεύτερη ειδική από σπασμένο ψαλίδι. Ωστόσο, χάρη στο καθεστώς superally, το ελληνικό πλήρωμα αναμένεται να βρεθεί και πάλι αύριο εντός αγώνα, αρκετά πίσω στην κατάταξη, αλλά επιδιώκοντας να προσφέρει θέαμα και να ευχαριστηθεί την εμπειρία οδήγησης ενός αυτοκινήτου προδιαγραφών WRC. Από ελληνικής πλευράς, 1οι είναι οι Δημήτρης Ψύλλος-Κωνσταντίνος Κόντος (Mitsubishi Lancer EVO X), οι οποίοι βρίσκονται στην 20ή θέση της κατάταξης.
Στα συν της ημέρας η πραγματικά δυναμική παρουσία θεατών σε όλες τις ειδικές διαδρομές, οι οποίοι σε κάθε περίπτωση παρακαλούνται να σέβονται τις οδηγίες των κριτών, που δίνονται πάντα με γνώμονα την ασφάλειά τους και κατ’ επέκταση την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.
Χθες τα πληρώματα είχαν μπροστά τους ένα «μαραθώνιο», αφού ξεκίνησαν από το Λουτράκι και έφτασαν μέχρι το νομό Φθιώτιδας, κάνοντας συνολικά έξι ειδικές διαδρομές πριν επιστρέψουν στη «βάση» τους, στο Michelin Service Park στο Λουτράκι. Νωρίτερα η μοναδική τους στάση ήταν στα Καμένα Βούρλα, στο remote service της πρώτης ημέρας του αγώνα. Όπως ήταν λογικό, η σειρά εκκίνησης έπαιξε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση των αποτελεσμάτων. Ο Petter Solberg με το Citroen DS3 WRC αποδείχτηκε ο μεγάλος πρωταγωνιστής της ημέρας, αφού κατάφερε να μείνει μακριά από προβλήματα, ενώ, κερδίζοντας τις τέσσερις από τις έξι ειδικές της ημέρας, δικαίως ολοκλήρωσε επικεφαλής της κατάταξης, και μάλιστα με μια σημαντική διαφορά (51,6 δλ.) από τον 2ο, Sebastien Loeb. Ο Γάλλος επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχασε χρόνο ανοίγοντας το δρόμο καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και καθυστερώντας εξαιτίας ενός κλαταρισμένου ελαστικού στην ειδική διαδρομή Θήβα 2. Ωστόσο, στη 2η θέση αναρριχήθηκε μόλις στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας (Μαυρολίμνη), όταν οι Mikko Hirvonen και Sebastien Ogier έκοψαν ρυθμό -λίγο πριν από το τέλος-, ώστε να έχουν μια καλύτερη σειρά εκκίνησης στο αυριανό σκέλος. Έτσι, ο Hirvonen, που ακολούθησε ένα σταθερό ρυθμό, ολοκλήρωσε 3ος, όντας σε θέση ισχύος σε σχέση με τους δύο προπορευόμενους αντίπαλους του, ενώ ο Ogier, ο οποίος είχε πρόβλημα με το στήσιμο του αυτοκινήτου το πρωί, αλλά βελτίωσε τις επιδόσεις του το απόγευμα, βρίσκεται μόλις 1,9 δλ. πίσω από τον Φινλανδό, στην 4η θέση. Άτυχος στάθηκε ο Jari-Matti Latvala, ο οποίος στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας ήταν 2ος. Ωστόσο, ένα σπασμένο διαφορικό στην τελευταία ειδική ανέκοψε την προσπάθειά του, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να πέσει στην 8η θέση της κατάταξης. Την πρώτη 6άδα συμπληρώνουν οι Henning Solberg και Matthew Wilson, την ώρα που ο νεαρός Εσθονός Ott Tanak είναι επικεφαλής στο SWRC και 7ος στη Γενική.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι στους άτυχους της σημερινής ημέρας συμπεριλαμβάνεται ο Έλληνας Λάμπρος Αθανασούλας, που με τον Νίκο Ζακχαίο εγκατέλειψαν μόλις στη δεύτερη ειδική από σπασμένο ψαλίδι. Ωστόσο, χάρη στο καθεστώς superally, το ελληνικό πλήρωμα αναμένεται να βρεθεί και πάλι αύριο εντός αγώνα, αρκετά πίσω στην κατάταξη, αλλά επιδιώκοντας να προσφέρει θέαμα και να ευχαριστηθεί την εμπειρία οδήγησης ενός αυτοκινήτου προδιαγραφών WRC. Από ελληνικής πλευράς, 1οι είναι οι Δημήτρης Ψύλλος-Κωνσταντίνος Κόντος (Mitsubishi Lancer EVO X), οι οποίοι βρίσκονται στην 20ή θέση της κατάταξης.
Στα συν της ημέρας η πραγματικά δυναμική παρουσία θεατών σε όλες τις ειδικές διαδρομές, οι οποίοι σε κάθε περίπτωση παρακαλούνται να σέβονται τις οδηγίες των κριτών, που δίνονται πάντα με γνώμονα την ασφάλειά τους και κατ’ επέκταση την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.