Επεισοδιακό ήταν το Ράλλυ Σπριντ Νέο Λουτράκι που διοργάνωσε η ΠΑ.Λ.Μ.Α.. Ο αγώνας
προσμετρούσε στο φετινό Κύπελλο Χώματος και συγκέντρωσε 46 συμμετοχές εκ των οποίων δεν ξεκίνησαν οι τρεις. Νικητές του αγώνα στη συνολική κατάταξη ήταν οι Νίκος Ζιώβας – Νίκος Πετρόπουλος με Mitsubishi EVO IX που επικράτησαν ασφαλώς και στην κορυφαία κλάση.
Πάντως η επικράτησή τους μόνο εύκολη δεν ήταν και συνοδεύτηκε από έντονη μονομαχία με τους Διονύς Σπανό – Σωτήρη Γκότοβο (Subaru Impreza). Το περιστατικό που σημάδεψε τον αγώνα πάντως ήταν η σύγκρουση του Βασίλη Βαλούρδου με τον Μίλτο Ανδριόπουλο λίγο πριν ολοκληρωθεί το τρίτο σκέλος. Οι Ανδριόπουλος – Μπολιαντζής (Toyota Celica) είχαν σταματήσει στην ειδική με μηχανικό πρόβλημα και οι Βαλούρδος – Κωστούρος (Subaru Impreza) συγκρούστηκαν μαζί τους, με αποτέλεσμα η εξέλιξη του αγώνα να διακοπεί για περισσότερο από μία ώρα, μέχρι να καθαριστεί ο δρόμος και να αποκατασταθεί η ασφαλής συνέχιση, έστω και αν απέμεναν ελάχιστα περάσματα. Η μεγάλη καθυστέρηση έφερε και αλλαγές στα αποτελέσματα καθώς στα δύο πρώτα περάσματα ο Σπανός είχε σημειώσει το ταχύτερο πέρασμα με πολύ μικρές διαφορές στο πρώτο από τον Βαλούρδο και στο δεύτερο από τον Ζιώβα. Τη στιγμή του ατυχήματος ωστόσο ο Σπανός πέρασε μειώνοντας ελαφρώς ταχύτητά όπως εξάλλου έκαναν και οι Κλουβάτος – Βλαχογένης (Mitsubishi EVO IX). Αυτό ήταν αρκετό για τον Ζιώβα ο οποίος έκανε τη δική του προσπάθεια αφού είχε καθαριστεί ο δρόμος και έτσι πήρε τη νίκη αποσπώντας στο τρίτο σκέλος διαφορά μεγαλύτερη των τριών δευτερολέπτων από τον Σπανό. Στη δεύτερη θέση της μεγάλης κλάσης έμειναν οι Σπανός – Γκότοβος και το βάθρο αυτής συμπλήρωσαν οι Στέλιος Λαϊνόπουλος – Γρηγόρης Ανδριανόπουλος (Subaru Impreza).
Στην κλάση μέχρι 2.000 κ. εκ. επικράτησαν εύκολα οι Χαράλαμπος Γαζετάς – Παναγιώτης Χαλάτσης (Opel Corsa S1600) με τους Σάββα Λευκαδίτη – Βαγγέλη Ακράτο (Peugeot 206 Kit Car) να τους ακολουθούν και τους Ανδρέα Καροτσιέρη – Παναγιώτη Κατάρα (Ford Escort) να είναι τρίτοι. Στην κλάση μέχρι 1.600 κ.εκ. οι Γιάννης Χεκιμιάν – Νίκος Λαδογιάννης (Daihatsu Sirion) επικράτησαν χωρίς να συναντήσουν αντίσταση από τους Αντώνη Κωτσόπουλο – Γιάννη Κόλλια (Citroen Saxo VTS) που βρέθηκαν στη δεύτερη θέση σχεδόν ένα λεπτό εμπρός από τους τρίτους Κώστα Μαυραγάνη – Δημήτρη Δημητρόπουλο (Toyota Corolla).
Τέλος στην κλάση μέχρι τα 1.400 κ. εκ. οι Θανάσης Τσάκαλος – Βαγγέλης Σεβαστόπουλος επικράτησαν στην κλασική πλέον μονομαχία των Yaris και στην επίσης κλασική πλέον οικογενειακή μονομαχία με τους Θόδωρο Τσάκαλο - Σπύρο Τσέλιο. Την τριάδα των Toyota Yaris ολοκλήρωσαν οι Δημήτρης Χαϊδάς – Θανάσης Τσιούκας.