Όμορφη ατμόσφαιρα, μονομαχίες και ατυχίες της τελευταίας συνέθεσαν την εικόνα και της φετινής
Ανάβασης Κύμης που διοργάνωσε η Start Line. O αγώνας όπως κάθε χρόνο συγκέντρωσε εκατοντάδες θεατές στις φουρκέτες της διαδρομής και η ατμόσφαιρα έστω και αν τα δεδομένα έχουν αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν, παρέμεινε εντυπωσιακή.
Το αγωνιστικό κομμάτι περιλάμβανε αρκετές ανακατατάξεις στις περισσότερες κλάσεις και ορισμένες εκπλήξεις. Η καλύτερη επίδοση ήταν αυτή του Λεωνίδα Κύρκου (Ford Escort WRC) ο οποίος ήταν ταχύτερος όλων και στα δύο σκέλη με αποτέλεσμα να πάρει τη νίκη στην Ομάδα Ε. Ο Κύρκος μάλιστα ήταν και ο μοναδικός που κατάφερε να πέσει κάτω από τα δύο λεπτά, κάτι που έκανε και στα δύο σκέλη. Ως εκ τούτου δεν άφησε και πολλά περιθώρια στον Γιώργο Καϊτατζή (Ford Escort WRC) ο οποίος έμεινε δεύτερος και πολύ περισσότερο στους Σπύρο Παπαδόπουλο και Αντώνη Αθυμαρίτη που ακολούθησαν με Ford Escort και Mitsubishi EVO IX, αντιστοίχως.
Στις κλάσεις της κατηγορίας είχαμε έντονο ενδιαφέρον μέχρι το φινάλε. Ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) πήρε μια αρκετά δύσκολη νίκη στην Ε10 και τη συνδύασε με νίκη στα δίλιτρα της Ομάδας Ε, όπου είχε σκληρή μάχη με τον Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort MKII). Ο Κουρνιάτης ήταν ταχύτερος στο πρώτο σκέλος, όμως στο δεύτερο έμεινε ελάχιστα πίσω από τον Βασιλειάδη και αυτό ήταν αρκετό για να χάσει. Παρόλα αυτά επικράτησε στην κλάση Ε11 με τον Ανδρέα Μελιγκώνη (Opel Kadett) να μένει στη δεύτερη θέση. Στη δεύτερη θέση της κλάσης Ε10 βρέθηκε ο Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX) ο οποίος ήταν επίσης στη μάχη της πρωτιάς για τα δίλιτρα αλλά αποδείχτηκε μια κλίμακα αργότερος από τον Βασιλειάδη.
Στην Ομάδα Ν η κατάσταση ήταν πιο εύκολη από ό,τι περίμενε ακόμη και ο ίδιος ο Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106). Πήρε τη νίκη στα δίλιτρα αλλά ευτύχησε και από την απουσία των συμμετοχών της Ν4 με αποτέλεσμα να πάρει και τη γενική της Ομάδας Ν. Ο μόνος που θα μπορούσε να τον σταματήσει από αυτό ήταν ο Διαμαντής Τζαμπάζης (Mitsubishi EVO X) ο οποίος τελικά έμεινε στη δεύτερη θέση. Σε ό,τι έχει να κάνει με την κατάταξη των δίλιτρων πίσω από τον Σμυρναίο βρέθηκε ο Γιώργος Ζαχαριάδης (Peugeot 106) ο οποίος δεν κατάφερε να πέσει κάτω από το 2:14 τη στιγμή που ο αντίπαλός του κινήθηκε ακόμη και στο 2:11. Όπως είναι φυσικό οι δύο τους ήταν και αυτοί που διεκδίκησαν τη νίκη και στην κλάση Ν2.
Στην Ομάδα Α η παρουσία του Μάριου Ηλιόπουλου ήταν καταλυτική για την αύξηση του ενδιαφέροντος και του ανταγωνισμού με τον Μιχάλη Ευθυμίου, ωστόσο ο «Μάριο» δεν στάθηκε τυχερός. Έμεινε από δίσκο στο δεύτερο σκέλος με αποτέλεσμα να τελειώσει άδοξα η προσπάθειά του και να καταστραφεί το ταχύτερο πέρασμα που είχε κάνει ανάμεσα σε όλες τις συμμετοχές της Ομάδας Α. Κάπως έτσι ο Μιχάλης Ευθυμίου πήρε την τρίτη του φετινή νίκη έστω και αν αυτή τη φορά στάθηκε τυχερός. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο τοπικός Γιάννης Γύζης (Renault Clio Williams) ο οποίος επικράτησε στα δίλιτρα της κατηγορίας, αλλά είχε πολύ έντονη μονομαχία με τον Γιάννη Τασιόπουλο (Citroen Saxo VTS). Η διαφορά των δύο ήταν και στα δύο σκέλη ένα δέκατο υπέρ του Γύζη, έτσι για τον Τασιόπουλο έμεινε η σπουδαία προσπάθεια και η δεύτερη θέση. Ο Γύζης είχε ευκολότερο έργο στην Α7 καθώς ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R) εγκατέλειψε στο δεύτερο σκέλος. Ο Τασιόπουλος επικράτησε στην κλάση Α6, όπου είχε έναν ακόμη πονοκέφαλο, καθώς ο Γιώργος Μυσιρλάκης (Peugeot 106) ήταν πολύ πιεστικός και στα δύο σκέλη. Τέλος στην Α5 η νίκη πήγε στον Νίκο Μώρο (Peugeot 106) εύκολα εμπρός από τον Παναγιώτη Νικήτα (Peugeot 106)
Ανάβασης Κύμης που διοργάνωσε η Start Line. O αγώνας όπως κάθε χρόνο συγκέντρωσε εκατοντάδες θεατές στις φουρκέτες της διαδρομής και η ατμόσφαιρα έστω και αν τα δεδομένα έχουν αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν, παρέμεινε εντυπωσιακή.
Το αγωνιστικό κομμάτι περιλάμβανε αρκετές ανακατατάξεις στις περισσότερες κλάσεις και ορισμένες εκπλήξεις. Η καλύτερη επίδοση ήταν αυτή του Λεωνίδα Κύρκου (Ford Escort WRC) ο οποίος ήταν ταχύτερος όλων και στα δύο σκέλη με αποτέλεσμα να πάρει τη νίκη στην Ομάδα Ε. Ο Κύρκος μάλιστα ήταν και ο μοναδικός που κατάφερε να πέσει κάτω από τα δύο λεπτά, κάτι που έκανε και στα δύο σκέλη. Ως εκ τούτου δεν άφησε και πολλά περιθώρια στον Γιώργο Καϊτατζή (Ford Escort WRC) ο οποίος έμεινε δεύτερος και πολύ περισσότερο στους Σπύρο Παπαδόπουλο και Αντώνη Αθυμαρίτη που ακολούθησαν με Ford Escort και Mitsubishi EVO IX, αντιστοίχως.
Στις κλάσεις της κατηγορίας είχαμε έντονο ενδιαφέρον μέχρι το φινάλε. Ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) πήρε μια αρκετά δύσκολη νίκη στην Ε10 και τη συνδύασε με νίκη στα δίλιτρα της Ομάδας Ε, όπου είχε σκληρή μάχη με τον Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort MKII). Ο Κουρνιάτης ήταν ταχύτερος στο πρώτο σκέλος, όμως στο δεύτερο έμεινε ελάχιστα πίσω από τον Βασιλειάδη και αυτό ήταν αρκετό για να χάσει. Παρόλα αυτά επικράτησε στην κλάση Ε11 με τον Ανδρέα Μελιγκώνη (Opel Kadett) να μένει στη δεύτερη θέση. Στη δεύτερη θέση της κλάσης Ε10 βρέθηκε ο Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX) ο οποίος ήταν επίσης στη μάχη της πρωτιάς για τα δίλιτρα αλλά αποδείχτηκε μια κλίμακα αργότερος από τον Βασιλειάδη.
Στην Ομάδα Ν η κατάσταση ήταν πιο εύκολη από ό,τι περίμενε ακόμη και ο ίδιος ο Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106). Πήρε τη νίκη στα δίλιτρα αλλά ευτύχησε και από την απουσία των συμμετοχών της Ν4 με αποτέλεσμα να πάρει και τη γενική της Ομάδας Ν. Ο μόνος που θα μπορούσε να τον σταματήσει από αυτό ήταν ο Διαμαντής Τζαμπάζης (Mitsubishi EVO X) ο οποίος τελικά έμεινε στη δεύτερη θέση. Σε ό,τι έχει να κάνει με την κατάταξη των δίλιτρων πίσω από τον Σμυρναίο βρέθηκε ο Γιώργος Ζαχαριάδης (Peugeot 106) ο οποίος δεν κατάφερε να πέσει κάτω από το 2:14 τη στιγμή που ο αντίπαλός του κινήθηκε ακόμη και στο 2:11. Όπως είναι φυσικό οι δύο τους ήταν και αυτοί που διεκδίκησαν τη νίκη και στην κλάση Ν2.
Στην Ομάδα Α η παρουσία του Μάριου Ηλιόπουλου ήταν καταλυτική για την αύξηση του ενδιαφέροντος και του ανταγωνισμού με τον Μιχάλη Ευθυμίου, ωστόσο ο «Μάριο» δεν στάθηκε τυχερός. Έμεινε από δίσκο στο δεύτερο σκέλος με αποτέλεσμα να τελειώσει άδοξα η προσπάθειά του και να καταστραφεί το ταχύτερο πέρασμα που είχε κάνει ανάμεσα σε όλες τις συμμετοχές της Ομάδας Α. Κάπως έτσι ο Μιχάλης Ευθυμίου πήρε την τρίτη του φετινή νίκη έστω και αν αυτή τη φορά στάθηκε τυχερός. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο τοπικός Γιάννης Γύζης (Renault Clio Williams) ο οποίος επικράτησε στα δίλιτρα της κατηγορίας, αλλά είχε πολύ έντονη μονομαχία με τον Γιάννη Τασιόπουλο (Citroen Saxo VTS). Η διαφορά των δύο ήταν και στα δύο σκέλη ένα δέκατο υπέρ του Γύζη, έτσι για τον Τασιόπουλο έμεινε η σπουδαία προσπάθεια και η δεύτερη θέση. Ο Γύζης είχε ευκολότερο έργο στην Α7 καθώς ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R) εγκατέλειψε στο δεύτερο σκέλος. Ο Τασιόπουλος επικράτησε στην κλάση Α6, όπου είχε έναν ακόμη πονοκέφαλο, καθώς ο Γιώργος Μυσιρλάκης (Peugeot 106) ήταν πολύ πιεστικός και στα δύο σκέλη. Τέλος στην Α5 η νίκη πήγε στον Νίκο Μώρο (Peugeot 106) εύκολα εμπρός από τον Παναγιώτη Νικήτα (Peugeot 106)