Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Ενημέρωση: Σχετικά με "το πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Αιδηψό" του τεύχους 136 της Β.Ε.

Θέλω να σας πληροφορήσω σχετικά με το θέμα "το πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Αιδηψό" του τεύχους 136 της Β.Ε.
Με πείραξε όταν διάβασα "είναι λοιπόν μια δραστηριότητα σημαντική για την λουτρόπολη, αφού παρόμοιες δεν έχουν ξαναγίνει άλλοτε", αλλά δεν κατηγορώ κανένα γιατί σίγουρα δεν θα γνωρίζετε ότι έχουν ξαναγίνει χρόνια πριν, και θα γίνω ποιο συγκεκριμένος. Λέγομαι Δημήτρης Καραφύλλης  και μαζί με τον Δημήτρη Καραγιώργο, κάτοικοι Ιστιαίας και οι δύο, είμαστε ενεργά μέλοι του Σ.Ι.Σ.Α. (Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων) με έδρα την Αθήνα, έχουμε συμμετάσχει σε πολλούς οργανωμένους αγώνες μαζί από το 2000 (ο Δ. Καραγιώργος και ποιο πριν), σε αγώνες όπως: 1) κλασικό ράλι Ακρόπολης 2) αναβάσεις 3) 24 ώρες Ελλάδα 4) γύρος νησιών 5) ταχύτητας 6) δεξιοτεχνίας κ.α. με πολλές διακρίσεις και κύπελλα, χαρακτηριστικά θα αναφέρω τα δυο χρυσά στην πίστα των Μεγάρων, πρώτοι γενικής και πρώτοι κατηγορίας. Είμαστε συνιδιοκτήτες μιας θρυλικής αγωνιστικής BMW 2002ti του 1969 που "τρέχουμε" μαζί, έχουμε συμμετάσχει στα μαθήματα  ασφαλούς οδήγησης της σχολής Ιαβέρη (Μαρκουίζος), είμαστε ιδρυτικά μέλοι του Συλλόγου Φίλων 4χ4 Ιστιαίας Ευβοίας και εθελοντές πολιτικής προστασίας. Χρόνια πριν, και μετά από προτάσεις και πιέσεις στο προεδρείο του Σ.Ι.Σ.Α., καταφέραμε ένας αγώνας να περάσει μέσα από την Εύβοια (είσοδος από Χαλκίδα, Ιστιαία μέσο βουνού, έξοδος από Αγιόκαμπο φέρι) και να παραμείνουμε στην Ιστιαία για ανασυγκρότηση και εκκίνηση επόμενου σκέλους. Παρά της τόσες προσπάθειες που κάναμε μέρες πριν συνέχεια και την προσωπική επικοινωνία με δήμο, αστυνομία και τοπικές αρχές, κανείς τους δεν ενδιαφέρθηκε τότε. Ο μόνος ΑΝΘΡΩΠΟΣ! που ενδιαφέρθηκε πραγματικά ήταν ο κ. Γιάννης Κατούνης (ιδιοκτήτης σχολής οδηγών και μέλος του τότε δημοτικού συμβουλίου) ο οποίος πληρώνοντας από την τσέπη του μας έφερε νερά, αναψυκτικά και φαγώσιμα στον χώρο της λαϊκής που είχαμε σταματήσει για τόσες ώρες. Μιλάμε για περίπου 150 συμμετοχές κλασικά αγωνιστικά αυτοκίνητα και τα διπλάσια άτομα πληρώματα. Δήμος, αστυνομία, αιρετοί και λοιπές τοπικές αρχές ήταν απούσες! Η συμμετοχή του κόσμου τεράστια, μιας και είναι πολλή δύσκολο να δει κανείς από κοντά τόσα μυθικά αυτοκίνητα ανυπολόγιστης αξίας το καθένα. Όλοι έσπευσαν να δουν, να φωτογραφίσουν και να φωτογραφιθούν μιας και περάσαμε και από την κεντρική πλατεία της Ιστιαίας. Χαρακτηριστικά θυμάμαι και πόσοι μας ακολούθησαν ως τον Αγιοκαμπο μιας και πηγαίναμε αργά με ταχύτητα ασφαλείας ακολουθώντας τον αλυτάρχη του αγώνα. Μετά από αυτά απογοητευμένος και αηδιασμένος δεν ήθελα να γίνει ξανά κανένας αγώνας εδώ, αν και πολλοί αγωνιζόμενοι το πρότειναν γιατί τους άρεσε τόσο η Βόρεια Εύβοια. Μερικά χρόνια μετά περάσαμε ξανά από την Βόρεια Εύβοια, με στάση στην Λίμνη μιας και το είχα δει το έργο στην Ιστιαία, με μεγαλύτερη επιτυχία μιας και ενδιαφέρθηκαν δήμος, αστυνομία και τοπικές αρχές της Λίμνης. Στον ίδιο αγώνα φεύγοντας από την Λίμνη για το φέρι του Αγιόκαμπου περάσαμε μέσα από την Ιστιαία με Check Point στην κεντρική πλατεία της Ιστιαίας, η αδιαφορία των αρχών ήταν η ίδια! Το τι οργάνωση, γιορτές και φιλοξενία συναντήσαμε σε άλλες πόλεις δεν μπορώ να περιγράψω σε λίγες σειρές. Δυστυχώς τότε δεν είχαμε κάποιον αιρετό, σαν το κ. Κοτζιά, να ενδιαφερθεί για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και την προβολή της περιοχής μας. Συγχαρητήρια για τους τόσους αγώνες που διοργάνωσε στο Πευκί, αλλά σαν κάτοικος Ιστιαίας και σαν έδρα της τότε λεσχης 4Χ4 (πάνω από το Cafe Sugar), το παράπονο μου είναι ότι έπρεπε να γίνει έστω και ένας αγώνας εδώ. Ίσως αυτός να ήταν ένας από τους λόγους που διαλύθηκε η τότε λέσχη 4Χ4 και αποχώρησαν τόσα μέλοι της. Ευχαριστώ ξανά τον κ. Γιάννη Κατούνη, τις τοπικές αρχές της Λίμνης, τους θεατές. Λυπάμαι για της τότε τοπικές αρχές της Ιστιαίας. Μετα τιμής, σας ευχαριστώ, Δημήτρης Καραφύλλης.
( Πηγή:  εφημερίδα "Βόρεια Εύβοια", τεύχος 138, 28/4/2011 και http://istiaianews.blogspot.com/2011/04/136.html )