Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Αγώνες: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις - SPORTING δηλώσεις τερματισμού

102 BIANCHINI Marco - BALDACCINI Emanuele LANCIA Rally 037 1984
«Η μάχη με τον Πίτσο ήταν ωραία και σκληρή, αφού οδήγησε πολύ γρήγορα. Δυστυχώς αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με την ενδοσυνεννόηση στην 4η ε.δ. που μας κόστισε σε χρόνο. Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα με το αυτοκίνητο και είμαστε ευχαριστημένοι. Κατά τη γνώμη μου, την επόμενη χρονιά ο αγώνας θα μπορούσε να έχει περισσότερο χώμα».

104 PITSOS Constantinos - KARAPAPAZIS Stelios TOYOTA Celica 2000GT RALLY 1980
«Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος αν και κόπηκε η 3η ειδική διαδρομή (Παλαιοχώρι). Νομίζω πως και τα ξένα πληρώματα θα χάρηκαν τον αγώνα. Θα ήθελα γενικά κάτι πιο κοινωνικό από τη μεριά της Οργάνωσης, υπό την έννοια πως παλαιότερα υπήρχε εκδήλωση όπως κάποιο γεύμα μετά τον αγώνα κλπ. Φέτος απλά θα φύγουμε. Εμείς τιμήσαμε την Toyota και τους φίλους της, αφού αυτή ήταν η πρώτη διεθνής νίκη για αυτό το μοντέλο».
149 CUNNINGHAM Frank – FORDE Ross FORD Escort RS 1800 1978
«Οι πρώτες δυο ημέρες ήταν φανταστικές και οι ειδικές διαδρομές ήταν πολύ γρήγορες. Δε μπορούσαμε να ακολουθήσουμε το ρυθμό των Porsche. Σήμερα όμως το Escort ήταν πολύ δύσκολος αντίπαλος στα δάση. Βρεθήκαμε πίσω μόνο από μια Toyota, μια Lancia ενώ περάσαμε όλες τις Porsche. Τερματίσαμε πρώτοι για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και είμαστε χαρούμενοι. Η πρώτη ειδική διαδρομή ήταν λίγο σκληρή, ενώ η δεύτερη ήταν φανταστική».
106 ROSSI Pierangelo - BELTRAME Luca PORSCHE 911 SC 1981
«Το πρωί αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα με τα πίσω αμορτισέρ του αυτοκινήτου, τα οποία αλλάξαμε στη συνέχεια και η κατάσταση βελτιώθηκε. Θεωρώ πως ο χωμάτινος αγώνας ήταν καλύτερος παρόλο που υπήρξαν προβλήματα. Άλλωστε το πραγματικό Ακρόπολις διεξάγεται σε χώμα. Η χθεσινή αλλαγή της τελευταίας στιγμής ήταν καλή. Ήταν ένας πάρα πολύ καλός αγώνας».
113 PASUTTI Paolo - BISOL Giulio PORSCHE 911 1973
«Ο αγώνας ήταν καλός. Άλλωστε ήρθαμε από την Ιταλία για να κάνουμε μόνο αυτό τον αγώνα, που είναι ο πιο σημαντικός του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Οι ασφάλτινες ειδικές διαδρομές ήταν πολύ γρήγορες, ενώ οι χωμάτινες σκληρές. Είμαστε ευχαριστημένοι».
119 ECONOMOU Christos – GARIFALIS Antonis FORD Escort MK I RS 2000 1973
«Οι ειδικές διαδρομές ήταν ωραίες. Εμείς οι Έλληνες αγωνιζόμενοι τις γνωρίζουμε καλά. Το οδόστρωμα ήταν καλό χάρη στη δουλειά της οργάνωσης. Ο αγώνας σήμερα μας ευχαρίστησε. Στην άσφαλτο, την πρώτη ημέρα εγκαταλείψαμε από καμένη φλάντζα, ενώ χθες ευχαριστηθήκαμε».
124 PLATIS Christos – “ELNAK JR” TOYOTA Starlet ΚΡ60 1978
«Οι ειδικές διαδρομές ήταν όμορφες, αν και θα θέλαμε περισσότερα κατηφορικά κομμάτια. Κατά τη γνώμη μου αυτός ο αγώνας δεν είναι Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ η οργάνωση δεν είναι κάτι που θα πρέπει να θυμόμαστε. Αγωνιστικά είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, αφού ξανανιώσαμε. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να οδηγείς χωρίς άγχος για τυχόν ζημιές».
127 DARAS Christos Fotis - KARAMOUSALIS Theodoros BMW 2002 Ti 1969
«Σήμερα ταλαιπωρηθήκαμε αφού αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τον κινητήρα που ρετάριζε μετά την 3η ε.δ. και δε μπορέσαμε να κινηθούμε όπως θέλαμε. Παρόλα αυτά τερματίσαμε στη δεύτερη θέση της κατηγορίας μας, πίσω από το πλήρωμα της Porsche από την Εσθονία».
147 YAMALAKIS Stelios – SAMIOS Nikos TALBOT Sunbeam Lotus 1979
«Όλα ήταν ωραία. Η φύση ήταν όμορφη, το γεγονός πως μπορούσαμε σε κλειστό δρόμο να παίξουμε ωραία, ο κόσμος της περιοχής που είναι φιλόξενος, αφού έχει αγωνιστική κουλτούρα. Οι ειδικές διαδρομές ήταν ωραίες, όμως θα προτιμούσαμε να υπάρχουν περισσότερες διαδρομές σήμερα, ώστε η έννοια του ράλλυ να είναι περισσότερο υπαρκτή. Εμείς συμμετείχαμε χάρη στην βοήθεια της εταιρείας «Δημουλάς», κάτι που είναι πολύ σημαντικά στις ημέρες μας».